گروه سرود کانون پرورش فکری گلستان به مرحله کشوری راه یافت

با معرفی گروه‌های برگزیده نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش، گروه سرود کانون گلستان به عنوان اثر برگزیده به مرحله کشوری راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، نتایج داوری نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در دو بخش سرود نمایش و نماهنگ اعلام شد.

بر این اساس از میان ۸۹ سرود منتخب مرحله استانی، ۸ گروه به‌عنوان برگزیده مرحله کشوری انتخاب شدند که در این میان گروه سرود مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون گنبدکاووس به رهبری لیلی دولت آبادی از سوی داوران بعنوان برگزیده بخش سرود نمایش به مرحله کشوری راه یافت.

لیلی دولت‌آبادی که مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون گنبد کاووس است، با سرود « شهر شقایق» با شعر و ترانه حسین احمدی و آهنگ‌سازی ناصر شکرایی در مرحله‌ی استانی این دوره از مهرواره حضور داشت که از سوی داوران به‌عنوان اثر برگزیده به مرحله کشوری راه یافت.

بر اساس این خبر، نخستین مهرواره سرود آفرینش با شعار «آینده ساختنی است» از تابستان سال جاری با ارسال فراخوان کار خود را آغاز کرد.

مخاطب این برنامه اعضای کودک و نوجوان و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون بودند، این مهرواره در دو بخش «سرود نمایش» و «نماهنگ» و در دو مرحله استانی و کشوری برنامه‌ریزی شده بود.

بر اساس شیوه‌نامه از هر استان سه اثر برتر در بخش «سرود نمایش» انتخاب و به دبیرخانه کشوری مهرواره ارسال شد.

یادآوری می‌شود مرحله کشوری نخستین مهرواره سرود «آفرینش» روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ در مجموعه زیباکنار در استان گیلان با حضور هشت گروه منتخب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =