سفر پیک امید کانون سمنان به روستای خیرآباد

کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در دومین‌روز از دهه‌ی فجر، میهمان ۲۰۷ دانش‌آموز روستای خیرآباد شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در دومین‌روز از دهه‌ی فجر، پیک امید در قالب طرح امداد فرهنگی با مشارکت مربیان مجتمع فرهنگی‌هنری، کتابخانه‌ی پستی، مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهری، مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیئت‌ ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان و با حضور مدیرکل و جمعی از کارشناسان کانون استان در مدرسه‌ی شهید طنانی روستای خیرآباد برگزار و با استقبال ۲۰۷ دانش‌آموز این مدرسه، روبه‌رو شد.

بر اساس این گزارش، نخست ویژه‌برنامه‌ی «کودک، نشاط، ورزش» در حیاط مدرسه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش مهارت حرکتی و... اجرا شد و در ادامه، جشن انقلاب با عنوان «آوای بهمن» در محل نمازخانه‌ی این مدرسه برگزار و مربیان کانون پرورش فکری با هم‌کاری دانش‌آموزان به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و ادبی مانند قصه‌گویی، مسابقه، طرح ادبی، سرودخوانی، روایت‌خوانی، اهدای جوایز، اهدای کتاب و... پرداختند.

گفتنی است؛ این برنامه در راستای توزیع عادلانه‌ی خدمات فرهنگی به‌منظور ارائه‌ی خدمات فرهنگی و ادبی برای امیدآفرینی در میان کودکان و نوجوانان، ترویج روحیه کار داوطلبانه و فعالیت‌های جهادی میان مربیان در مناطق محروم و کم‌برخوردار اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =