تجلیل از قهرمانان فرهنگی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه

در سومین روز از دهه مبارک فجر، از اعضای برگزیده در مسابقه‌های بین‌المللی نقاشی(قهرمانان فرهنگی) مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در ویژه‌برنامه‌ای با حضور مسئولان تجلیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در ادامه برگزاری ویژه‌برنامه‌های چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراکز کانون کرمانشاه، درمراسمی از اعضای برگزیده در مسابقه‌های بین‌المللی نقاشی تجلیل می‌شود.

 مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه‌های شاخص امسال کارگروه کودک‌ونوجوان دهه فجر استان کرمانشاه، تجلیل از اعضای کودک‌ونوجوان برگزیده در مسابقه‌های بین‌المللی نقاشی است.

فتاحی افزود: این کودکان هنرمند را با عنوان "قهرمانان فرهنگی" می‌شناسیم و این قهرمانان فرهنگی در یکی از ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر با حضور مسئولان و همچنین، خانواده‌یشان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

همچنین در این برنامه که در صبح روز دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ و در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار خواهد شد، از مربیان هنری این اعضا نیز تجلیل می‌شود.

 کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از لحاظ آمار در کسب مدال‌ها و رتبه‌های جهانی مسابقه‌های نقاشی توسط اعضای کانون، از جایگاهی برتر و درخشان در سطح کشور برخوردار است.

ویژه‌برنامه‌های چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار "انقلاب اسلامی، زنده و پویا" در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =