به مناسبت دهه فجر نشست انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری در اصفهان برگزار شد

همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر نشست انجمن قصه گویی ویژه مربیان کانون پرورش فکری، مربیان ‌پیش دبستانی و معلمان اول دبستان در ‌مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عصر یکشنبه 13 بهمن ماه همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر نشست انجمن قصه گویی ویژه مربیان کانون پرورش فکری، مربیان ‌پیش دبستانی و معلمان اول دبستان در ‌مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برگزار شد.

در این نشست که با حضور ۷۵ نفر از مربیان و معلمان نواحی ۶ گانه ی اصفهان برگزار شد در ابتدا مریم سامی رابط انجمن قصه گویی استان اصفهان به تبیین اهمیت قصه و قصه گویی در روند رشد و یادگیری خلاق کودکان پرداخت و خاطر نشان کرد این انجمن آماده عضو گیری از بین شرکت کنندگان و همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه آموزشی، اجرای مسابقات و برنامه های متنوع در این زمینه است.

در ادامه این جلسه نیز مرضیه توکلی مربی مسئول و قصه گوی استان قصه بچه های روستای قندآباد را برای حاضران بازگو کرد و پروین بصیرپور همکار و معاون اسبق کانون پرورش فکری اصفهان که از استاتید قصه گویی در دانشگاه های استان نیز است برای حاضران به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در قسمتی از سخنان خود با بیان این که قصه گویی قدمتی به اندازه ی تولد انسان بر روی زمین دارد نقش پررنگ آن را برای تربیت نسل امروز متذکر شد و گفت: این هنر از اهمیت ویژه ای برای رشد خلاقیت و آموزش مفاهیم مختلف به کودکان و نوجوانان دارد و برای پایه های پیش دبستانی و دبستان این امر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چرا که کودکان در این سن نیازمند آموزش غیر مستقیم هستند. وی همچنین در ادامه به بیان جنبه های دیگری از قصه و قصه گویی و همچنین انواع قصه پرداخت.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =