پیک امید کانون پرورش فکری با حضور در مناطق محروم شهرستان نجف آباد ویژه برنامه هایی را به مناسبت دهه فجر اجرا کردند

در دومین روز از ایام الله دهه فجر پیک امید کانون پرورش فکری با حضور در مناطق محروم شهرستان نجف آباد ویژه برنامه هایی را برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در راستای بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح یکشنبه 13 بهمن ماه همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر ویژه برنامه ای در قالب پیک امید به صورت مشترک توسط مربیان هنری، فرهنگی و مربیان مسئول مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نجف آباد، تیران، کهریزسنگ و یزدانشهر در روستاهای محروم اطراف شهر نجف آباد از قبیل روستای نهضت آباد برگزار شد.

این ویژه برنامه ها شامل؛ اجرای قصه گویی، آموزش ساخت کاردستی با کاغذ و تهیه کاردستی از چوب، آموزش سفالگری برای ساخت کاردستی همچنین آموزش ساخت تهیه کارت پستال و... بودند که در پایان برنامه ضمن پذیرایی از شرکت کنندگان در برنامه به تعدادی از کودکان و نوجوانان که مراسم حضور فعال داشتند نیز جوایزی اهدا شد.

هدف از برگزاری این برنامه توجه ویژه به کودکان و نوجوانان مناطق محروم است که با ایجاد فضای مناسب و همچنین اجرای برنامه های متنوع برای آنان دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز با زبان ساده و شیوا بیان می شود و براساس برنامه ریزی های انجام شده این گونه برنامه ها در طول دهه فجر سال جاری در مناطق محروم بیشتری اجرا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =