نشست تخصصی «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ی نسل امروز» برگزار می‌شود

نشست علمی تخصصی «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ی نسل امروز» با حضور شاعران نام‌آشنای شعر نوجوان، روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشستِ تخصصی از سلسله نشست‌های «فراسو» است که با حضور مصطفی رحماندوست، ساعد باقری و بیوک ملکی شاعران حوزه شعر نوجوان برگزار خواهد شد.

در نشست «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه‌ی نسل امروز» مراسم نکوداشت بیوک ملکی شاعر نام‌آشنای حوزه شعر نوجوان نیز برپا می‌شود. دو عضو نوجوان انجمن ادبی کانون  هم در پایان نشست در مورد شعر نوجوان و اشعار ملکی صحبت خواهند کرد.

انسیه موسویان مدیر کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون درباره‌ی این نشست گفت: باتوجه به اهمیت اثر تربیتی ادبیات بر کودکان و نوجوانان در نظر داریم این نشست را به شکل چالشی برگزار کنیم و نکات قابل توجه و گاهی کمتر دیده شده را که حول شعر نوجوان وجود دارد، مورد بررسی قرار دهیم. در عین حال از چهره‌هایی برای حضور در این نشست دعوت کرده‌ایم که هر کدام در این حوزه صاحب‌نام و تجربه هستند.

 بر همین اساس کارشناسان و مربیان کانون، اولیای تربیتی و سایر علاقه‌مندان تعلیم و تربیت در حوزه کودک و نوجوان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.form.kpf.ir برای حضور در این نشست ثبت‌نام کنند.

همچنین مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور که امکان استفاده از نشست را به شکل حضوری ندارند، می‌توانند از طریق وب‌کنفرانس و سامانه آموزشی «ایده» کانون در دوره‌ها شرکت کنند.

یادآوری می‌شود این نشست از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =