خانواده مربی شهید «علی نوکندی» میهمان مرکز سه بیرجند شدند

هم‌زمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور مدیر کل کانون استان جمعی از همکاران و اعضای مرکز فرهنگی وهنری شماره سه بیرجند از خانواده مربی فرهنگی شهید«علی نوکندی» تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانام استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سخنانی در جمع خواهران شهید علی نوکندی و کودکان ونوجوانان حاضر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل حاضر با رشادت و جوانمردی شهداء و ایثارگران را از وظایف کانون برشمرد.

مدیر کل کانون خراسان جنوبی ، ضمن قدردانی از حضور خانواده  مربی شهید کانونی «علی نوکندی» در این برنامه، گفت:  خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند و تکریم  آنان که مظهر صبر و استقامت هستند زمینه‌ساز اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

در ادامه این برنامه خواهران مربی شهید علی نوکندی ضمن بازدید از نمایشگاه دوستان آسمانی شامل پوستر کارت عضویت ۲۲ شهید عضو مراکز فرهنگی و هنری استان به بیان خاطرات و ویزگی‌های برجسته‌ی از برادر شهیدشان پرداختند.

بر اساس این گزارش تجلیل از خانواده شهید با اهدای لوح تقدیر از طرف مدیر کل کانون، آموزش گل لاله با کاعذ و تا، بازدید اعضا از نمایشگاه دوستان آسمانی و بیان خاطرات شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 گفتنی است شهید علی نوکندی مربی فرهنگی کانون در استان سیستان و بلوچستان بود که در چهارم خرداد ۱۳۶۷در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر پاکش پس از ۹ سال به زادگاهش منتقل و در قطعه ۲ گلزار شهدای شهر بیرجند آرام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =