زنگ چهل‌ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی در مراکز کانون استان اردبیل نواخته شد

هم‌زمان با چهل‌ویکمین طلیعه‌ی فجر انقلاب اسلامی، مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل ویژه‌برنامه‌هایی را جهت میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) به اجرا گذاشتند.

در کانون گرمی ویژه‌برنامه‌ها با آذین بندی فضای مرکز، نواختن زنگ انقلاب با نوای الله‌اکبر، پخش سرود ملی و سرودهای انقلابی همراه بود که در ساعت ۳۳/۹ صبح روز شنبه ۱۲ بهمن‌ماه، گل‌باران تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) در لحظه ورود تاریخی به میهن عزیزمان ایران توسط اعضای فعال مرکز انجام شد و با معرفی شهدای انقلاب، فداکاری‌های سردار شهید قاسم سلیمانی و معرفی کتاب‌های انقلابی موجود در مرکز ادامه یافت.

مصادف با اولین روز از ایام دهه‌ی مبارک فجر و گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور دانش آموزان مدرسه‌ی ابتدایی دخترانه مطلعی، ویژه‌برنامه‌ای در سالن آمفی‌تئاتر کانون نمین برگزار شد.

در ابتدای برنامه، مربیان از پیروزی انقلاب اسلامی و رویدادهای بهمن ۱۳۵۷ برای اعضا صحبت کردند و با این موضوع نیز برای بچه‌ها قصه‌گویی شد، در ادامه اعضا نقاشی‌های زیبایی در رابطه با موضوع قصه کشیدند. پخش سرود و فیلم‌های انقلابی، اجرای سرود دسته‌جمعی، شعرخوانی و همچنین اجرای مسابقه و خواندن دکلمه، از برنامه‌هایی بود که برای اعضا اجرا شد.  

      

                                                                                                                                           

در برنامه‌ای دیگر، به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر فعالیت‌های فرهنگی هنری با محوریت انقلاب اسلامی در مرکز فرهنگی هنری کانون نیر به اجرا درآمد.

پخش سرودهای انقلابی، اجرای فعالیت کاردستی، برگزاری مسابقه نقاشی، ساخت پرچم، نمایش فیلم، معرفی وقایع و ایام مربوط به دهه مبارک فجر، اهدای جایزه و پذیرایی ازجمله فعالیت‌های اجراشده در روزهای ابتدایی دهه مبارک فجر بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =