کانون بستر مناسبی برای رشد فکری کودکان است

همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در خرم آباد با حضور اعضا، خانواده ها، هنرمندان و جمعی از مسئولان استان، در اداره کل کانون لرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر،  مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان درسالن اجتماعات وخانه تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری لرستان درخرم آباد کار خود را آغاز کرد و عصر همین روز مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نیز برگزار شد.
براساس این گزارش: در بخش اول آیین اختتامیه این رویداد فرهنگی، پس از تلاوت آیات آسمانی قرآن مجید توسط ابوالفضل بیرانوند عضو نوجوان کانون لرستان، پخش کلیپ وتیزر جشنواره، مدیر کل کانون لرستان و محمودثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان به ایراد سخنرانی پرداختند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجرگفت: نمایش عروسکی  یکی از هنرهای جذاب است و کانون یکی از جاهایی است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند.
محمود ثمینی افزود: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه های فرهنگی و هنری و نمایش به عنوان واسطه های تربیتی، رفتار و کردار بچه ها را به سمت عملکردهای مطلوب اجتماعی سوق می دهد و بستر لازم را برای رشد فکری آنان فراهم خواهد کرد.
وی اضافه کرد: جامعه هدف کانون،  آینده‌سازان این کشور هستند و مربیان کانون با افزایش کمی وکیفی کارگاه های آموزشی مانندنقاشی، داستان نویسی، نجوم و فعالیت های اسلامی والگو برداری از زندگی ائمه و حضرت فاطمه زهرا(س)، شهروندانی مفید و مؤثر درجامعه تربیت می کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه به برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در سال57 مردم امام(ره) راخواستند و به ندای ایشان لبیک گفتند و شاه سرنگون شد.
وی اظهارداشت: قدرانقلاب را بدانیم و مربیان ومعلمان، اندیشه های امام خمینی(ره) و زندگی سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی رابرای بچه ها تشریح کنند.
گفتنی است آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره عصرروز شنبه12 بهمن ماه1398 در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری لرستان در خرم آباد  برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =