کد خبر: 295485
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
روزهای آغازین  دهه فجر در مراکز کانون خراسان جنوبی

برنامه‌های دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای شعار«انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» در مراکز کانون خراسان جنوبی در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هم‌زمان با ایام دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در راستای شعار «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی پیش بینی و در حال اجرا است.

نمایش «خدا جون متشکرم» در مرکز شماره ۲ بیرجند

نمایش«خداجون متشکرم» هم‌زمان با جشن‌های سال‌روز پیروزی انقلاب روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون  بیرجند به روی صحنه رفت.

گفتنی است این نمایش در روزهای شنبه ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۱ و روز یک‌شنبه ۲۰ بهمن ماه نیز از ساعت  ۸ تا ۹:۳۰ در محل مرکز فرهنگی و هنری شماره دو بیرجند به نشانی خیابان کارگران بین  خیابان نرجس عربی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. 

نمایشگاه دوستان آسمانی در کانون شماره ۳ بیرجند

نمایشگاه دوستان آسمانی شامل ۲۲ پوستر کارت عضویت شهدای عضو مراکز کانون خراسان جنوبی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدا و همچنین مربی شهید علی نوکندی در محل مرکز فرهنگی و هنری کانون شماره ۳ بیرجند برگزار شد.

گفتنی است این نمایشگاه از ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ در مرکز شماره سه بیرجند فعالیت خود را آغاز و تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت.

قصه گویی، معرفی کتابهای انقلابی، خاطره گویی، کاردستی ، عصر شعر و... از برنامه های اجرایی در حاشیه این نمایشگاه خواهد بود.

مرکز فرهنگی و هنری سرایان

بر اساس این گزارش  مرکز فرهنگی و هنری سرایان با فضاسازی مرکز به مناسبت دهه مبارک فجر و برگزاری مسابقه نشریه نگاری وتحقیق بامناسبت وقایع بهمن ماه به استقبال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفت .

گفتنی است برگزاری مسابقه ۴۱بهار، ۴۱سوال بین اعضای مرکز، معرفی کتب انقلابی، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های اعضا ومربیان و برگزاری اولین جشنواره آدم برفی‌ها ازطرف کانون باهمکاری دانشکده کشاورزی، هلال احمر،نیروی انتظامی و اداره ورزش و جوانان درمکان سدروستای کریمو برای کودکان ونوجوانان به همراه خانواده ها و حضور پرسنل کانون در برنامه نواختن زنگ انقلاب در مدرسه پسرانه سلمان فارسی درکنار اعضای پسر کانون از دیگر برنامه های این مرکز در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه بود.

 گرامی داشت لحظه تاریخی ورود امام (ره) در کانون شماره یک و فراگیر بیرجند

  کودکان ونوجوانان عضو مرکز فرهنگی و هنری شماه یک بیرجند لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش اجرای نمایش عروسکی «تُن تُن تُن پیچ»، نمایش فیلم، معرفی کتاب و قصه گویی از دیگر برنامه های این مرکز در روزهای آغازین دهه فجر بود.

تشریح وقایع انقلاب در مرکز فرهنگی وهنری سربیشه

هم‌زمان با روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ کودکان و نوجوانان سربیشه با حضور در مرکز فرهنگی و هنری کانون این شهرستان با وقایع انقلاب بیشتر آشنا شدند .

 در این برنامه ها که با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان و اداره بهزیستی و در قالب برنامه های فرهنگی و هنری شامل قصه گویی ، معرفی کتاب، نقاشی ، کاردستی و نمایش فیلم کودکان و نوجوانان با وقایع تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد بیشتر آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =