ویژه برنامه کتابخانه های سیار شهری و روستائی کانون آذربایجان شرقی در مناطق روستائی و محروم

کتابخانه های سیار شهری و روستائی کانون استان همزمان با جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های ویژه ای در مدارس روستائی و مناطق محروم برگزار می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، از نخستین روز ایام ا.. دهه مبارک فجر کتابخانه‌های سیار شهری و روستائی کانون در تبریز، ورزقان و منطقه آزاد ارس ویژه برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در بزرگداشت این ایام اجرا می‌کنند.

معرفی کتاب‌های مربوط به وقایع دوران انقلاب اسلامی، معرفی شخصیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، برپائی کارگاه‌های هنری و ادبی و اجرای مسابقات جذاب فرهنگی از جمله برنامه‌هائی است که مربیان کتابخانه‌های سیار شهری و روستائی کانون با حضور در مدارس برگزار می‌کنند.

گفتنی است کتابخانه‌های پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای تبریز و اهر و مرند نیز ارسال مطالب خواندن و کتاب‌های مرتبط با وقایع دوران انقلاب اسلامی به روستاهای تحت پوشش این شهرستان‌ها اقدامات ویژه‌ای را صورت داده‌اند.

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را در طول ایام ا... دهه مبارک فجر برگزار می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =