معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور: مربیان کانون نقش مهمی در واکسینه کردن اندیشه و تفکر کودکان و نوجوانان دارند

نشست تخصصی «کوثران سرزمین من» با موضوع گام سوم، الگوی سوم ندای فطرت با حضور معاون فرهنگی جامعه زنان کشور در مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، دکتر معصومه حکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان، در این نشست تخصصی با تبیین دستاوردهای گام دوم انقلاب، اهمیت گام دوم انقلاب را یادآور شد و در عین حال تاکید کرد: تمرکز دشمن در گام دوم انقلاب بر غارت مغزها متمرکز شده است.

وی با اشاره به نقش مربیان و متولیان فرهنگی دراین خصوص تصریح کرد: مربیان کانون نقش بسیار مهمی در واکسینه کردن اندیشه و تفکر کودکان و نوجوانان دارند.

حکیمیان با اشاره به اهمیت به روز بودن فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد: باید نسل خود را نسبت به این مسایل آگاه کرد.

این فعال فرهنگی «وحدت» و «کار برای خدا» را لازمه برداشتن گام‌های استوار برای تعالی جامعه دانست و این دو ویژگی را از جمله ابعاد شخصیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و محور تفکرات این شهید والا مقام عنوان کرد.

در این نشست تخصصی که مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز و مسئولان ستادی کانون استان و کانون زبان ایران حضور داشتند علی بینش مدیر کل کانون با تبریک ایام ا... دهه فجر گزارشی از اقدامات و برنامه‌های کانون استان در خصوص معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در این زمینه ارائه کرد.

این نشست تخصصی با همکاری بسیج جامعه زنان استان و سپاه عاشورا برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =