مترسک خودت باش در ایلام به روی صحنه رفت

نمایش مترسک خودت باش به کارگردانی امیر مشهدی عباس در کانون ایلام به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،نمایش صحنه ای،عروسکی مترسک خودت باش کاری از امیر مشهدی عباس کارگردان مطرح نمایش کودک ونوجوان،در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان و آموزش وپرورش شهرستان ایلام به روی صحنه رفت.بر اساس این گزارش نمایش یادشده به مدت یک هفته در دو سانس صبح و عصر برای کودکان ونوجوانان ایلامی در حال اجراست.
این نمایش داستان «گلی» دختر بچه کوچکی را روایت می‌کند که به دلیل دیدن خواب‌های ترسناک از تنها خوابیدن می‌ترسد. در ادامه نمایش، دختربچه با راهنمایی پدر و گوش‌دادن به قصه‌های او، تصمیم می‌گیرد برای خود مترسکی بسازد که از او در مقابل خواب‌های ترسناکش محافظت کند و خواب‌های او را بترساند.

نمایش عروسکی «مترسک خودت باش» با هنرمندی بهناز مهدی‌خواه و حمیدرضا حسینعلی برای کودکان و نوجوانان ایلامی  به مدت یک هفته صبح و عصر در سالن آمفی تئاتر کانون ایلام واقع دربلوارحضرت ابوالفضل(ع)  در حال اجراست.
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام روز گذشته نیز جشنواره هنرهای نمایشی را با حضور گروههای مختلف نمایش صحنه ای و عروسکی مراکز کانون استان برگزار کرد.

آزاده فرهنگیان به عنوان شاعر، آرش سلگی به عنوان آهنگ‌ساز، امیر مشهدی‌عباس به عنوان طراح صحنه و بهناز مهدی‌خواه به عنوان طراح و ساخت عروسک، با این نمایش همکاری دارند.
بیست و دو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =