کد خبر: 295500
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸
بازدید 651
پیک امید در سومین روز از دهه فجر به ایستگاه هفتم رسید

هفتمین کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان چهاردهم بهمن ماه در روستای گنبد به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هفتمین کاروان پیک امید با هدف ارائه‌ی خدمات فرهنگی و هنری و ایجاد شادی و نشاط در روستاهای کم‌برخوردار، صبح دوشنبه چهاردهم بهمن‌ماه، هم‌زمان با سومین روز از دهه‌ی مبارک فجر به روستای گنبد رسید و به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری پرداخت.
در این برنامه مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی و کارشناسان با حضور در جمع کودکان روستای گنبد به اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون قصه‌گویی، معرفی کتاب، بازی، عروسک گردانی، مسابقه و سرگرمی پرداختند.
 این برنامه در مسجد بزرگ روستا در حضور مسئولان بخش، معاون فرهنگی کانون استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر اجرا شد.
در این برنامه کودکان روستای گنبد با فعالیت‌های کانون آشنا شدند و ساعاتی را با نشاط و شادی با تماشای اجراهای حرفه‌ای و زیبای مربیان کانونی، شامل قصه‌گویی، عروسک‌گردانی، شعرخوانی، انیمیشن و برنامه‌های متنوع دیگر سپری کردند و در پایان گروه سرود پسران و دختران این روستا با اجرای سرودهای زیبا یکی دیگر از پیک‌های امید کانون را به خاطره تبدیل کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =