استقبال دانش‌آموزان از فعالیت‌های دهه فجر

مرکز شماره۱ کانون کرج به منظور گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و پاسداشت شهید حاج قاسم سلیمانی همه روزه میزبان دانش آموزان مدارس مختلف است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مرکز شماره۱ کانون کرج به عنوان قدیمی‌ترین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر، همگام به سایر مراکز کانون، فعالیت‌های ویژه‌ای را به مناسبت ایام الله دهه فجر و پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید «قاسم سلیمانی»برگزار می‌کند.

از ابتدای ایام الله دهه فجرمدارس مختلفی در قالب ویژه‌ برنامه‌ی «میهمانی گلها» به این مرکز مراجعه کرده و در فعالیت‌های آن شرکت می‌کنند، که این برنامه‌ها مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

معرفی روزشمار انقلاب اسلامی ایران در بهمن۵۷، معرفی سردار شهید«حاج قاسم سلیمانی» در قالب طرح دیواری، پاورپوینت، دلنوشته هایی با موضوع «نامه ای به سردار دلها»، مسابقه‌های فرهنگی، کاردستی(ساخت لاله با شیوه‌ی کاغذ وتا)، کارگاه های هنری (سفالگری و خوشنویسی)،نمایشگاه کتاب‌های انقلابی و زندگی‌نامه شهدای انقلابی شهر کرج  از جمله فعالیت‌های این مرکز است.

رونمایی از بازی‌های دست‌ساز اعضای مرکز

یکی از فعالیت‌های شاخص این مرکز که در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود رونمایی از بازی‌هایی است که توسط اعضای مرکز و با استفاده از دورریختنی‌ها ساخته شده و کودکان و نوجوانان می‌توانند با استفاده از این اسباب‌بازی‌های خلاق لحظات شادی را تجربه کنند.

گفتنی است مرکز شماره۱ کانون کرج در بلوار امامزاده حسن، خیابان شهید کامیابی واقع شده است.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =