شهید سلیمانی الگویی انقلابی برای نسل آینده ساز است

امام جمعه سیمرغ شهرستان سیمرغ در سومین روز از دهه فجر با حضور در کانون پرورش فکری سیمرغ از سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان الگویی انقلابی و ماندگار برای نسل آینده ساز ایران اسلامی یاد کرد.

امام جمعه شهرستان سیمرغ با حضور در جشن انقلاب مرکز فرهنگی هنری سیمرغ، ضمن تقدیراز مربیان کانون؛ انتقال مفاهیم انقلاب به کودکان ونوجوانان در قالب فعالیت‌های جذاب فرهنگی هنری را  از کارهای خوب و شایسته کانون در حوزه کودک ونوجوان عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر یوسفی، خطاب به اعضا گفت: استقلال و آزادی از مهم‌ترین ارمغان‌های امام راحل بود که به برکت انقلاب نصیب ملت ما شد؛ به همین منظور شما کودکان و نوجوانان آینده ساز می توانید با بهره گیری از این فرصت، آینده‌ای درخشان برای خودتان و کشور عزیزمان ایران رقم بزنید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامی‌داشت نام و یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی ایشان را الگویی انقلابی و ماندگار برای همگان به خصوص نسل آینده سازعنوان کرد و افزود: با بهره گیری از سیره و منش این شهید می توانیم در همه‌ی زمینه‌ها قوت یابیم و به جامعه خدمت کنیم.

امام جمعه سیمرغ در بخش پایانی از همه کودکان و نوجوانان خواست در کنار تحصیل علم،  هیچگاه از احترام به پدر و مادر و معلمان و مربیان غافل نباشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =