کد خبر: 295514
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
بازدید 495
دهه فجر در کانون فارس

ویژه برنامه‎های دهه مبارک فجر با دعوت مراکز فرهنگی هنری کانون از اعضا و دانش‌آموزان در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادآوری رشادت‌های ایرانیان در انقلاب با دعوت از اعضا و دانش‌آموزان ضمن آذین‌بندی مراکز به اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی پرداخته‌اند.

 بر این اساس، معرفی وقایع، مسابقه، کاردستی، نمایش فیلم، قصه‌گویی، نقاشی، نوشتن خلاق، برپایی نمایشگاه و حضور در گلزار شهدا بخشی از برنامه‌های کانون فارس در این ایام است.

 دهه مبارک فجر همچنین فرصت مناسبی شد تا مسئولان شهرستانی نیز از مراکر فرهنگی هنری کانون بازدید کنند. فرماندار و جمعی از مدیران اداری شهرستان نی‌ریز با حضور در مرکز فعالیت‌های کانون را دیدند و از نمایشگاه آثار اعضا دیدن کردند. مسئولان شهرستان بوانات هم در مرکز حاضر شدند و با اعضا و دانش‌آموزان به صحبت نشستند و از فعالیت‌های کانون بازدید کردند.

  فرماندار و معاونین و رؤسای اداره‌ها،نهادها وشورای شهر آباده نیز با حضور در کانون از برنامه‌ها دیدن کردند. مسئولان شهر صدرا هم در مرکز فرهنگی هنری این شهر حاضر شدند و در فعالیت‌ها شرکت کردند.

مرکز فرهنگی هنری گراش از دیگر مراکزی بود که در این ایام مورد بازدید امام جمعه، فرماندار، رییس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مدیران اداره‌های شهرستان قرار گرفت.

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر مرکز فرهنگی هنری زرین‌دشت با گروه تور کتاب شیراز در روستای کم‌برخوردار بن‌دشت همراه شد.در این برنامه، 1300 جلد کتاب،به کتاب‌خانه مدرسه اهدا و به هر کدام از دانش‌آموزان یک بسته که شامل دو جلد کتاب و کارت عضویت کتاب‌خانه بود هدیه داده شد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرین‌دشت با برنامه‌هایی همچون: قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، مسابقه و نقاشی در روستا به فعالیت پرداخت.

مسابقه نقاشی«انقلاب در نگاه من، مادربزرگ و پدربزرگ» نیز در مرکز فرهنگی هنری لارستان اجرا شد. انقلاب در نگاه من، مادربزرگ و پدر بزرگ بهانه‌ای‌ست تا خاطرات روزهای بلندی را به تصویر بکشیم که تا همیشه تاریخ جاودان خواهد ماند.

فعالیت‌های کانون فارس با محوریت موضوعی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا ۲۲ بهمن ماه و حضور مربیان و اعضا در مراسم راه‌پیمایی باشکوه آن روز و اجرای فعالیت در مسیرهای راه‌پیمایی ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =