تهیه و فروش خوراک ایرانی توسط اعضا برای کمک به کودکان سیستان و بلوچستان

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به همراه والدین شان به نفع کودکان سیل زده استان سیستان و بلوچستان خوراک هایی تهیه کرده و به فروش می رسانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مرکز فرهنگی هنری شماره ۹ کانون پرورش فکری استان تهران در نظر دارد برنامه ای تحت عنوان  «سیستانی ها و بلوچستانی ها دوست تان داریم» برای کمک به مردم این استان برگزار کند.

در این برنامه که پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در محل مرکز شماره ۹ برگزار می شود؛ قرار است مادران همراه فرزندان شان خوراک هایی را تهیه کرده و آن را به فروش برسانند و درآمد حاصل از آن را صرف کمک به کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان کنند.

این مرکز علاوه بر مراسم فوق، ویژه برنامه هایی چون دعوت از مدارس، قصه گویی در مدارس، برگزاری کارگاه های هنری و ... را برای ایام دهه فجر در نظر گرفته است.

ضمن این که گردهمایی بزرگ دوستی نیز روز ۲۱ بهمن از ساعت ۱۴ تا۱۶ برگزار خواهد شد. در این مراسم از زینب شکیبا مربی سابق کانون استان تهران دعوت می شود تا با بیان خاطراتی از برادر خود شهید حسین شکیبا این محفل را که با حضور کودکان و نوجوانان برپا خواهد شد؛ گرم تر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =