برگزاری نشست‌های ادبی در مراکز شماره یک پارس‌آباد و ۵ کانون اردبیل

سلسله نشست‌های ادبی مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل با حضور اعضا و والدین برگزار شد.

سومین نشست ادبی«ترنم واژه‌ها» با حضور والدین اعضا در مرکز  شماره ۱ کانون پارس‌آباد برگزار شد. در این ویژه‌برنامه، شهلا شمس مربی ادبی مرکز ضمن تشکر از حضور صمیمانه‌ی والدین به همراه اعضای کارگاه‌های ادبی در نشست‌های فصلی؛ این نشست‌ها را نتیجه‌بخش و مثمر ثمر عنوان کرد و از جذب اعضای جدید در این کارگاه‌ها خبر داد.

وی از چاپ آثار برتر و برگزیده‌ی اعضا در کتاب‌هایی نظیر زیر پلک ماه، مجلات دوست، چکاوک، قاصدک، آفرینش و بروشورهای استانی، بحث و گفتگو کرد و نمونه‌هایی از این آثار را به شرکت‌کنندگان نشان داد. در ادامه، اعضا با هدایت مربی ادبی به خواندن یکی از آثار جذابشان در طول فصل پاییز اقدام کردند و با نقطه نظرات دوستان، مربی و والدینشان آشنا شدند.

قابل‌ذکر است نکته‌ای که در این نشست از سوی والدین ارائه شد این بود که آن‌ها تمایل دارند افکار فرزندانشان در مسیر صلح و دوستی پرورش داده شود.

همچنین در سومین نشست تخصصی ادبی مرکز شماره ۵ کانون پرورش فکری اردبیل بعد از ابراز قدردانی اکرم مداح مربی مسئول مرکز و سمیه حسین زاده مربی ادبی از حضور مداوم و پرشور اعضا در کارگاه‌ها و حضور مادران گرامی در جلسات، اعضای فعال ادبی در کارگاه‌ها معرفی شدند و از آن‌ها قدردانی به عمل آمد.

 در ادامه‌ی برنامه، مربی ادبی راهکارهایی را جهت حضور مؤثر اعضا در کارگاه‌ها و ثمربخش بودن فعالیت‌های ادبی ارائه کرده و در پایان گزارشی مختصر راجع به فعالیت‌های انجام‌یافته در ترم پاییز ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =