کد خبر: 295550
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
بازدید 577
مسابقه نقاشی و ادبی «دفتر انقلاب» فراخوان‌شد

مدیرکل کانون استان گیلان از انتشار فراخوان مسابقه نقاشی و ادبی«دفترانقلاب» هم‌زمان با چهل‌ و یکمین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، اسفندیارضیائی هدف از برگزاری این مسابقه را ماناسازی رویدادها و شخصیت‌های نقش‌آفرین در رشد و بالندگی انقلاب اسلامی عنوان‌کرد و این حرکت فرهنگی را بستری برای انتقال ارزش‌های مقدس این نظام به مخاطبان دانست.

مدیرکل کانون استان گیلان در همین ارتباط افزود: «رویدادهای انقلاب اسلامی» و «امام‌امت، ایثار و شهادت»، از موضوع‌های محوری مسابقه‌ی نقاشی«دفترانقلاب» محسوب‌می‌شود.

او هم‌چنین گروه‌های سنی ۷ تا ۱۷ سال را شرکت‌کنندگان در این مسابقه اعلام‌کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند اثر نقاشی خود را در اندازه A۳  و با بهره‌گیری از روش(تکنیک) آزاد تا تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ به دبیرخانه این مسابقه، مستقر در واحد آفرینش‌ هنری کانون ارسال‌کنند.

اسفندیارضیائی درعین‌حال، پرهیز از ارسال آثار برجسته و دارای قاب و شیشه را لازمه‌ی ورود اثرها به مرحله‌ی داوری دانست و ثبت مشخصات کامل صاحب‌اثر (نام و نام‌خانوادگی، سال‌تولد، شماره همراه) را ضروری خواند.

وی هم‌چنین، به مسابقه ادبی«دفترانقلاب» نیز اشاره ‌داشت و«داستان کوتاه، به مناسبت سال‌گرد پیروزی انقلاب» و«نامه‌ای به سرداردل‌ها» را محور این مسابقه برای مخاطبان گروه‌های سنی«ج»، «د»، «ه» اعلام‌کرد.

ضیائی درادامه با بیان این‌که داستان‌های با بیش از ۵۰ کلمه داوری نخواهندشد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا آخر وقت‌اداری روز پنج شنبه،۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ به واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان واقع ‌در شهررشت، میدان انتظام، کوچه‌ نظام‌پزشکی ارسال‌کنند.

این مدیرفرهنگی درپایان ضمن دعوت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی برای شرکت در این مسابقه گفت: آثار برتر پس از داوری، انتخاب و جوایز ارزنده‌ای به ۲۲ برگزیده اهدامی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =