کد خبر: 295554
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
دومین نشست انجمن خوشنویسی«سرمشق» در اهواز برگزار شد

دومین نشست انجمن خوشنویسی نوجوانان کانون خوزستان «سرمشق» در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، دومین نشست انجمن خوشنویسی نوجوانان کانون خوزستان«سرمشق» با حضور استاد عبدالغفور پورعباس، مدرس انجمن خوشنویسان اهواز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز برگزار شد.
 دراین نشست آموزش‌های جامع و کاملی جهت شناخت و ساخت دقیق  ابزار و وسایل خوشنویسی، کارگاه ساخت  کاغذهای رنگ آمیزی دستی به روش ابر و باد و افشانگری و در انتها شیوه رسم الخط هندسی و دقیق حروف به اعضای انجمن خوشنویسان کانون آموزش داده شد.
انجمن‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف کشف، پرورش، معرفی خلاقیت و استعداد نوجوانان فعال، ایجاد روحیه کار گروهی و روحیه نقدپذیری و معرفی چهره‌های کانونی به جامعه راه‌اندازی شده است.
این انجمن‌ها با ایجاد فضای امن و سالم بستر لازم برای تعامل و تبادل اطلاعات و دیدگاه‌های نوجوانان با یکدیگر را فراهم می‌کنند.
در این انجمن‌ها مربیان متخصص کانون در کنار اساتید هنرمند برجسته استان و کشور در گرایش‌های هنری مختلف با برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، اردوهای عملی و نمایشگاه‌های آثار تولید شده در راستای پرورش خلاقیت و استعداد نوجوانان قدم برمی‌دارند.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرهای اندیمشک، اهواز و بهبهان سه انجمن خوشنویسی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =