چهل‌ویکمین بهار آزادی، ۴۱ تابلوی نقاشی چهل‌ویک عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

در چهارمین روز از دهه‌ی مبارک فجر، نمایشگاه نقاشی و مجسمه‌های چوبی اعضای کانون پرورش فکری همدان در نگارخانه نگاه‌نو شهرداری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، سه‌شنبه پانزدهم بهمن‌ماه نمایشگاه آثار نقاشی و مجسمه‌های چوبی اعضای کانون، توسط مدیرکل، مسئولان و همکاران کانون استان همدان افتتاح شد. در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور معاون مدیرکل امور بانوان استانداری، جمعی از نمایندگان مدیران استانی، کارشناسان ادارات و همکاران کانونی افتتاح شد، لیلا سادات خوانساری کارشناس هنری کانون ضمن توضیح آثار اعضا گفت: این ۴۱ اثر، حاصل تلاش اعضای کارگاه‌های نقاشی مراکز کانون استان همدان است که اعضا به طور هنرمندانه‌ایی قیام امام خمینی(ره) را از قبل از انقلاب، مبارزات ملت ایران تا پیروزی و ورود حضرت امام خمینی به کشور را به تصویر کشیده‌اند.

وی هم‌چنین یادآور شد مجسمه‌های چوبی نمایش‌داده‌شده در نمایشگاه، کار خلاقانه‌ی مربیان مرکز شماره ۶ کانون در مرکز فرهنگی‌هنری مریانج است که با ظرافت خاصی ساخته شده است.
گفتنی است این نمایشگاه با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان تا پایان دهه‌ی مبارک فجر بعد از ظهرها از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷ در نگارخانه نگاه نو شهرداری دایر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =