کد خبر: 295563
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷
بازدید 479
حضور کانون پرورش فکری یزد، در نمایشگاه توان‌مندی بانوان

هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه توان‌مندی بانوان یزدی به مناسبت دهه فجر، غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز، آغاز به کار کرد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد، نمایشگاه توان‌مندی بانوان یزدی در محل دائمی نمایشگاه بهزیستی آغاز به کار کرد که غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد رنگ و بوی دیگری به این نمایشگاه در ایام الله دهه فجر بخشید.

 از ساعات آغازین صبح تا عصر این نمایشگاه در معرض دید عموم و علاقه‌مندان قرار دارد و شهروندان استقبال پرشور و گستره‌ای از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد دارند.

 فاطمه دانش یزدی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد و سکینه قیصری دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان، از نمایشگاه و غرفه کانون بازدید کردند.

 سیدمحمد رستگاری؛ فرماندار یزد در بازدید از غرفه کانون، با بیان اهمیت نقش کانون پرورش فکری در علاقه‌مندی کودکان به فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری، از نزدیک فعالیت‌ها و اقدامات کانون پرورش فکری در این نمایشگاه را مورد بررسی قرار داد.

 سکینه قیصری دبیر اجرایی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این غرفه گفت: کانون پرورش فکری در این نمایشگاه ضمن معرفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون، کارگاه نقاشی و کاردستی را نیز برای کودکان برپا کرده است.

 وی افزود: کودکانی که به همراه خانواده خود به نمایشگاه می‌آیند می‌توانند در غرفه کانون پرورش فکری با موضوع و شعارهای انقلاب نقاشی بکشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =