نمایشگاه قصه های قرآنی و انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری خمینی شهر برپا شده است

به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر نمایشگاه قصه های قرآنی و انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری خمینی شهر برپا شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، نمایشگاه قصه های قرآنی و انقلاب اسلامی با هدف بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد تا از ظرفیت های هنر قصه گویی بتوانیم فرهنگ انقلاب و نظام اسلامی را مطرح کنیم و برای کودکان و نوجوانان که نسل آینده ساز ایران اسلامی هستند یادگار بگذاریم.

موضوع قصه از اهمیت بالایی برخوردار است و در قرآن کریم نیز این مهم با عنوان «احسن القصص» مطرح شده است و باید در بحث قصه گویی انقلابی نیز بیش از پیش جهت تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای انقلاب فعالیت شود.

این نمایشگاه از آثار اعضاء کانون پرورش فکری با محوریت موضوع قصه های قرآنی و انقلاب در این مرکز برپا شده است که با آغاز به کار این نمایشگاه از اولین روز از دهه مبارک فجر تاکنون مدارس، مهدهای کودک ها، اعضاء و والدین آنان از این نمایشگاه بازدید و استقبال کرده اند.

همچنین دانش آموزان مدارسی که از این نمایشگاه در ایام دهه فجر بازدید می کنند در حاشیه این نمایشگاه در ایستگاه های فرهنگی، هنری و ادبی که برای آنان برپا شده نیز استفاده می کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =