پیک امید کانون پرورش فکری مازندران در روستاهای نور، محمودآباد و قائمشهر اجراشد

به مناسبت دهه فجر؛ پیک امید کانون پرورش فکری مازندران در روستاهای شهرستان‌های نور، محمودآباد و قائمشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، هم‌زمان با دهه فجر برنامه پیک امید کانون با هدف توسعه عدالت فرهنگی ویژه کودکان ونوجوانان روستایی با  اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در روستاها و مناطق کم برخوردار برگزار می شود.

این برنامه در قالب طرح‌های مختلفی این برنامه را در روستاها و مناطق کم برخوردار روستای و شهری استان اجرا می شود.

هم‌زمان با دهه فجر 10 برنامه پیک امید با حضور مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری  در 10  روستای استان از قبیل: سیمرغ- فر یدونکنار-محمودآباد- نور- نوشهر-تنکابن- نشتارود- نکا و کیاسر به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری برای کودکان ونوجوانان روستایی می پردازند.

اما در سومین روز از دهه فجر طرح پیک امید در سه روستای استان مازندران اجرا شد.

 بر همین اساس، پیک امید کانون توسط مرکزفرهنگی هنری نور با همکاری آموزش و پرورش ،هلال احمر و بهداشت و با حضور رییس هلال احمر و مسوول آموزش ابتدایی شهرستان نور در مدرسه دیالمه لزیر این شهرستان  حضور یافته و به اجرای برنامه‌های متنوع پرداختند.

در این برنامه فعالیت‌های کاردستی، نقاشی، بازی توسط مربیان کانون  اجرا شد و  ویزیت رایگان پزشکی توسط پزشک مرکز بهداشت نور صورت پذیرفت.

در پایان به همه دانش آموزان کتاب و لوازم التحریر اهدا شد.

 اما در شهرستان قائمشهر نیز این طرح با حضور مربیان کانون  در مدرسه روستایی هردرود با انجام فعالیت‌های: -معرفی کانون و فعالیت‌های آن-معرفی وقایع - قصه گویی-کارت پستال سازی

- شعرخوانی- بازی و سرگرمی- مسابقه هنری و ... و اهدا کتاب به کتابخانه مدرسه انجام شد.

در شهرستان محمود آباد هم کودکان ودانش آموزان  مدرسه مالک اشتر روستایی زرداب هم پذیرای پیک امید کانون بودند.

در این برنامه، فعالیت‌های؛ جشن انقلاب با معرفی ایام و وقایع - مسابقه بازی‌های بومی محلی-  طناب کشی- اجرای نمایش عروسکی- اجرای قصه گویی و اهدای کتاب انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =