گرامی‌داشت چهل و یک سالگی انقلاب در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران

ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت چهل و یک سالگی انقلاب در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، به مناسبت دهه فجر برنامه های متنوعی از سوی مراکز فرهنگی هنری  کانون در سراسر استان برگزار می شود.

بر این اساس ویژه برنامه‌های کمیته کودک ونوجوان شهرستان نوشهر در این ایام؛ برپایی مسابقه  نقاشی و خوشنویسی  با عنوان «مهربان، همچون پدر» ویژه معرفی سردار شهید سلیمانی  با همکاری آموزش و پرورش – بازدید مسوولین شهری و اعضای کارگروه کودک شهرستان نوشهر از نمایشگاه آثار اعضای مرکز نوشهر - برگزاری مسابقه نقاشی و خوشنویسی  بوده است.

اما  همکاری در برگزاری المپیاد ورزشی در کنار اعضای موفق  کانون  و دانش آموزان با همت آموزش و پرورش، تربیت بدنی  و شورای شهر  شهرستان نوشهر- برگزاری  کارگاه شادی با همکاری بهزیستی ، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، هلال احمر، محیط زیست ، اداره آب و فاضلاب و  منابع طبیعی، برگزاری کارگاه زیست شناسی با عنوان یک روز با محیط بان  ونمایشگاه عکس با همکاری محیط زیست از دیگر برنامه‌های مرکز نوشهر و کمیته کودک ونوجوان دهه فجر این شهرستان بوده است.

در مرکز شماره دو بابل  نیز با همکاری مدرسه شهید کاظم بیگی وسازمان تبلیغات و اداره محیط زیست، ویژه برنامه جشن انقلاب با حضور کودکان ونوجوانان و عموم برگزار شد.

اجرای روز دوم  نمایش کدوی بد مزه پیرزن خوشمزه در مرکز شماره دو چالوس نیز با استقبال بی نظیر علاقه‌مندان همراه بود.

در شهرستان پل سفید هم، جشن دهه مبارک فجر با همکاری ادارات فرهنگی در سالن کانون پل سفید برگزار شد.

بر همین اساس در سیمرغ نیز با حضور رییس آموزش و پرورش و معاونین آموزش و پرورش مراسم جشن انقلاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیمرغ برگزار شد.

حضور دانش آموزان با نیاز های ویژه مدرسه استثنایی میهن دوست ساری در کانون شماره یک ساری و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌های دهه فجر در کانون مازندران است.

 در نشتارود نیز کانون این شهرستان هم برنامه های کمیته کودک ونوجوان دهه فجر  در پارک کودک شهر با حضور مهدهای کودک و چند مدرسه دخترانه برپا شده و فعالیت‌هایی مانند: قصه گویی، سرود، کاردستی، مسابقه و بازی‌های گروهی اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =