اجرای برنامه‌های مختلف در مراکز کانون استان زنجان

همزمان با دهه مبارک فجر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان برنامه‌های مختلف را برای گرامیداشت این دهه به کودکان و نوجوانان ارایه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ همزمان با دهه مبارک فجر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان برنامه‌های مختلف را برای گرامیداشت این دهه به کودکان و نوجوانان ارایه کردند.

مرکز فرهنگی هنری سلطانیه

مرکز سلطانیه با حضور مربیان مرکز در مدرسه فردوسی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی را از قبیل معرفی کتاب با نام شاه رفت و آوای پرستوها و امام آمد و ساخت کاردستی با موضوع لاله‌های انقلاب و اجرای بازی و  سرگرمی پانتومیم و معرفی وقایع دهه فجر و بیان پیام‌های بهداشتی به دانش آموزان مدارس در رابطه با پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را اجرا کرد.    

کتابخانه سیار روستایی ابهر و خرمدره                          

کتابخانه سیار روستایی ابهر و خرمدره، به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارکه فجر در پایگاههای روستایی میموندره و قمچ آباد برای حدود 60 نفر از اعضاء کتابخانه سیار روستایی ابهر و خرمدره فعالیت‌های مثل گلباران مزار شهدای گرانقدر روستای میموندره، معرفی وقایع انقلاب، معرفی کتاب و روخوانی کتاب، شعر خوانی با محوریت انقلاب اسلامی ایران اجرا کرد.

کتابخانه سیار روستایی طارم

کتابخانه سیار روستایی طارم با حضور ۴0 نفر از اعضائ نوجوان مدرسه ۲۲بهمن ونیسر فعالیت‌های فرهنگی و هنری برگزار نمود.

در این برنامه ابتدا مربی در رابطه با اتفاقات بهمن ۵۷ با اعضا صحبت کرده و در ادامه اعضا در مسابقه نقاشی انقلاب شرکت و بهترین آثار مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ 

اکران ویژه ی نمایش عروسکی اعضای نوجوان مرکز برای مدارس و مهدهای کودک حومه مرکز، معرفی وقایع انقلاب،قصه گویی از خاطرات انقلاب، برپایی نمایشگاه موضوعی انقلاب، معرفی شهید قاسم سلیمانی و قطعه خوانی پسران در مدح این شهید بزرگوار، برگزاری مسابقات شاد از جمله فعالیت‌هایی بود که در طول چهار روز اول دهه مبارک فجر با همکاری مدارس پسرانه شاهد لاله و شاهد شهریاری و مدارس دخترانه فجر و شهید نیکخواه و مهدهای کودک حومه مرکز .... اجرا گردید.

 مرکز فرهنگی هنری شماره یک

ویژه برنامه‌ی دهه‌ی مبارک فجر با حضور240 نفر از اعضای مدرسه‌ی شهید رفیعی در برگزار شد که می‌توان به فعالیت‌های مختلف چون همخوانی سرود انقلابی، معرفی وقایع و ایام، قصه گویی، اجرای نمایش صحنه ای توسط اعضای مرکز، مسابقه‌ی شاد اشاره کرد.

مرکز فرهنگی و هنری آب‌بر

مرکز فرهنگی هنری آب‌بر در چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر  با همکاری  مدارس شهید فهیمه  سیاری و شهید نواب صفوی  ویژه برنامه "یاد امام و شهدا " را با هدف گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره ) و شهدای انقلاب با  شرکت ۷۵ نفر از دانش آموزان برگزار کرد، در این برنامه به اجرای فعالیتهای مختلف فرهنگی و هنری معرفی کتاب گلهای باغ خاطره، معرفی وقایع و ایام ۱۵ بهمن ۵۷، کارگاه کاردستی قاب عکس یاد امام، نقاشی با موضوع  شهدای وطن پرداخته شد.

مرکز فرهنگی و هنری خرمدره

ویژه برنامه ی دهه‌ی فجر با حضور مربیان هنری و ادبی در مدرسه‌ی پسرانه نواب صفوی در سه کلاس به تعداد۱۰۰نفر برگزار گردید.

فعالیت‌های اجرا شده از قبیل قصه گویی، همخوانی سرود انقلابی، ساخت کارت پستال، نقاشی بود.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع

همزمان با فرارسیدن دهه ی فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،  600 نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی دختر و پسر در مرکز مجتمع حاضر شدند و در سالن آمفی تئاتر به تماشای نمایش خروس و کشاورز جادویی نشستند.                                                                  

برنامه های اجرا شده در جنگ شادی شامل: معرفی وقایع، مسابقه، بازی و پخش موسیقی شاد برای دانش آموزان بوده است.

کتابخانه سیار کانون هیدج

کتابخانه سیار کانون هیدج با حضور در پایگاه طالقانی برنامه‌های چون معرفی شخصیت، جشن انقلاب نمایش فیلم و امانت کتاب بین دانش آموزان برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شهرستان ابهر

برگزاری جشن بهار انقلاب با حضور ۵۰ نفر از دانش آموزان دبستان الفبا با اجرای برنامه‌های قصه گویی انقلابی، مسابقه‌ی شعار نویس، همخوانی سرود ای ایران، نمایش فیلم، پخش کلیپ  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دست اتحاد برگزار شد.     

ایستگاه سفالگری با موضوع"سردار دلها" با حضور 50 نفر از دانش آموزان دبستان الفبا بهمراه ساخت لاله و بازدید از نمایشگاه آثار انقلابی انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره ۴

جشن ایام دهه فجر این مرکز باحضور۶۰ نفراز اعضای فراگیر مرکز شماره چهار با اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری ازجمله قرآن، قصه گویی، معرفی وقایع و شخصیت، نمایش فیلم، پخش کلیپ و سرود های انقلاب کودکان و نوجوانان را با خود همراه کرد.

حضور درنمایشگاه صنایع دستی بانوی هنرمند و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری از۱۵لغایت۱۹ بهمن واقع درکارخانه کبریت از دیگر برنامه این مرکز در این ایام است.

مرکز فرهنگی هنری ماهنشان

در چهارمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر مراسم جشن نور با حضور 160 نفر از دانش آموزان دبستان شهید سعادتی در مرکز ماهنشان به همراه مدیر، معاونین، معلمان و اعضا انجمن اولیاء مربیان این دبستان برگزار شد.

اهم برنامه‌های برگزار شده در این ویژه برنامه تلاوت قران، همخوانی سرود ملی، پخش کلیپ دهه فجر، معرفی روز شمار انقلاب، پخش سرودهای انقلابی، اجرای نمایش، برگزاری مسابقات شاد و مهیج، اهدا جوایز بود.

مرکز فرهنگی هنری زرین آباد

با سومین روز از دهه مبارک فجر برنامه جشن نور با حضوردانش آموزان مدرسه شهید جعفری به همراه معلمان و اعضای مرکز برگزار شد از برنامه های اجرایی در این روز تلاوت قرآن و سرود ملی و معرفی وقایع بهمن ماه سال 57، داستان خوانی از کتاب خاطرات بچه‌های انقلاب، همخوانی سرودهای انقلابی، اجرای مسابقات مختلف و شاد و مهیج و اهدای جوایز برندگان از مهمترین برنامه ها بود. در پایان مدعوین از نمایشگاه آثار اعضا بازدید کردند

 کتابخانه سیار شهری 2زنجان

مصادف با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام ا... دهه فجر فعالیت‌های مختلف در پایگاه مدرسه ریحانه نور گلشهر زنجان یکی از مناطق و پایگاه‌های کم برخوردار شهری انجام شد. این برنامه با فعالیت‌هایی اعم از امانت کتاب، بازی و سرگرمی مفرح برای شادی اعضا، قصه‌گویی انقلابی، معرفی ایام و وقایع و معرفی شخصیت امام راحل، شعر و سرودهای انقلابی با هم خوانی اعضا انجام شد. اجرای سرود جمعی سردار دلها قاسم سلیمانی نیز از دیگر برنامه‌های اتوبوس سیار کانون زنجان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =