کد خبر: 295605
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
اولین مهرواره فانوس های فجر در سریش آباد برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اولین مهرواره فانوس های فجر در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سریش آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این مهرواره با هدف با هدف گرامیداشت دهه فجر و ایجاد حس نوستالژیک در کودکان و همچنین ایجاد احساس مسئولیت به همراه شادی و نشاط دربین کودکان و نوجوانان برگزار شد.

بنا براین گزارش، طی فراخوانی از کودکان و نوجوانان خواسته شد که برای ساخت فانوس اقدام کنند که در پایان بیش از 100 اثر جمع آوری و در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت .

دانش آموزان بازدید کننده از نمایشگاه و مهرواره فانوس های فجر ضمن بازدید از نمایشگاه در کارگاههای کاردستی ساخت انواع فانوس های تزئینی شرکت می کنند و با نحوه ساخت این فانوس ها آشنا می شوند .

همچنین مرکز فرهنگی هنری سریش آباد در این روزها با همکاری بهزیستی قروه و اداره ورزش و  امور جوانان با دعوت از کارشناس متخصص نشستی با عنوان مهارتهای قبل از ازدواج برای نوجوانان و جوانان دختر با هدف آشنایی دختران با اصول اولیه زندگی و لزوم انتخاب درست و به دور از احساسات مباحث روانشناسی و جامعه شناختی برگزار کرد .

برپایی نمایشگاه از آثار اعضا، ویژه برنامه لاله های انقلاب،پیک امید در یکی از روستا های اطراف،کارگاه ادبی خاطرات درخشان،کارگاه  سفالگری لاله های فجر، ویژه برنامه نقاشی خیابانی در راهپیمایی 22بهمنقصه گویی داستانهای انقلابی از منابع کتابخانه مرکز،معرفی شخصیت های انقلابی به صورت دیواری ، معرفی کتابهای مرتبط با انقلاب، نمایش فیلم ضربه فنی، ویژه برنامه شعار نویسی در قالب کارگاه خوشنویسی ، معرفی روز 22 بهمن به صورت دیواری و معرفی شخصیت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های مرکز فرهنگی هنری سریش آباد می باشد که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =