بازار آثار هنری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه افتتاح شد

بازار آثار هنری اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، صبح روز چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ و با حضور مسئولان مختلف استانی در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ بازار آثار هنری اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، صبح امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ با حضور مسئولان مختلف استانی در مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه افتتاح شد.

در این بازار هنری، آثار و دست‌سازه‌های مختلفی از اعضا و همچنین، مربیان هنری مراکز مختلف کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به نمایش گذاشته شده است.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، با اشاره به افتتاح این رویداد در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، از فروش این آثار خبر داد و افزود: بیشتر آثار ارایه‌شده در این بازار هنری، قیمت‌گذاری شده‌اند و بازدیدکنندگان می‌توانند این آثار را خریداری کنند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه از توسعه این بازار هنری در مراکز مختلف کانون پرورش فکری استان کرمانشاه حمایت کرد و از آمادگی برای برپایی چنین رویدادهای هنری برای معرفی توانمندی‌های اعضا و مربیان هنرمند در سراسر استان خبر داد.

معصومه حسنی‌خوانسار، مدیرکل نهاد کتابخانه‌ها، شریفه حق‌شناس، مشاور استاندار، ناهید فضلی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه، و...از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

بازار آثار هنری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برنامه‌های مصوب کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه است که تا پایان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکریکرمانشاه، واقع در فرهنگیان فاز یک، انتهای پارک معلم برپا خواهد بود.

بازدید از این نمایشگاه و فروشگاه هنری برای عموم علاقه‌مندان رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =