کد خبر: 295624
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
بازدید 181
دهه  مبارک فجر در قاب مرکز مجتمع کانون کرج

همکاران مرکز مجتمع کانون کرج برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی را به مناسبت  ایام الله دهه فجر اجرا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، اعضا و دانش‌آموزان با مراجعه به این مرکز فرهنگی و هنری در برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده‌ ویژه‌ی دهه مبارک فجر شرکت می‌کنند.

 در بخش معرفی وقایع در خصوص علت نام‌گذاری ایام‌الله دهه‌فجر مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با دانش‌آموزان صحبت می‌شود،  در بخش قصه‌گویی با شیوه قصه‌گویی خلاق و استفاده از تکنیک عروسک‌های دست‌ساز کاغذی که قبلاً توسط اعضای مرکز ساخته شده‌اند قصه‌گویی‌های مختلف و متناسب با مفاهیم مبارزه با ظلم، آزادی و ... از سوی مربیان با مشارکت دانش‌آموزان و اعضا  اجرا می‌شود.

 کارگاه‌های هنری مرکز از جمله کارگاه نقاشی نیز با محوریت این ایام‌الله اجرا می‌شود و عنوان فعالیت شاخص هنری نقاشی در این مرکز «در قاب مرغک کانون» است که دانش‌آموزان و اعضا ضمن آشنایی با این نشان، که نماد اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، دهه فجر را در قاب مرغک کانون به تصویر می کشند. 

کارگاه ادبی نیز با موضوع «نمادهای انقلابی» و هم‌راستا با ایام‌الله دهه‌فجر برگزار شد. از دیگر فعالیت‌ها، می‌توان به شعر خوانی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت امام خمینی(ره)؛معمار کبیر انقلاب اسلامی، بازی و مسابقه اشاره کرد که بسیار مورد علاقه دانش آموزان قرار گرفته است. 

 بازدید مدیرکل و کارشناسان از ویژه برنامه‌های دهه فجر در مرکز مجتمع

 قاسم سلیمانی مدیر کل کانون البرز به همراه کارشناسان، امروز در فعالیت‌های این مرکز حضور یافته و از نزدیک با نحوه اجرای فعالیت های ویژه دهه مبارک فجر آشنا شدند.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =