کد خبر: 295636
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
کانون پرورش فکری کرمانشاه به سامانه دادور پیوست

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه: سامانه «دادور» برای کانون استان کرمانشاه راه‌اندازی شده که در آن به شکایت متقاضیان رسیدگی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: سامانه «دادور» برای کانون استان راه‌اندازی شده که در آن به شکایت متقاضیان رسیدگی می‌کند.

فتاحی همچنین افزود: متقاضیان دریافت مجوز می‌توانند با مراجعه به سامانه دادور و نشانی اینترنتی www.BEMCENTER و نام نویسی در آن شکایت خود را ثبت و روند پاسخگویی را مشاهده کنند.

او ادامه داد: سامانه‌ دادور امکان شکایت و پی‌ گیری فرآیندهای صدور مجوز را به عموم مردم و متقاضی دریافت مجوزهای کسب‌ و کار از طریق سامانه‌ تحت وب و نرم ‌افزار ویژه‌ گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: ایجاد ساختار یکپارچه، سیستماتیک، هوشمند و قابل نظارت و پیمایش برای محیط کسب و کار، احصاء و شناسایی گلوگاه های صدور مجوزها با رصد لحظه ای و برخط، افزایش سلامت اداری، شفافیت سازی و توزیع عادلانه منابع از طریق نظارت بی واسطه حاکمیت، نظارت و پایش مراحل صدور مجوزها و کاهش هزینه‌های سربار دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات مرتبط با مجوزها از دیگر کارکردها و خروجی های مرکز دادور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =