مهرواره نشست کتابخوان در مریوان برگزار شد

شایسته احمدی مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ضمن اعلام این خبر گفت:به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی،مهرواره نشست کتابخوان با همکاری و مشارکت اداره امور کتابخانه های شهرستان مریوان و مرکز مریوان یک در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، شایسته احمدی افزود: دراین نشست اعضای کودک ونوجوان مرکز شماره یک و اعضای نوجوان کتابخانه های شهرستان مریوان به همراه والدین خود حضور پیدا کردند.

احمدی در ادامه اظهار داشت:در این نشست اعضای کودک ونوجوان و والدین کتابخوان آنها به معرفی کتاب های مطالعه شده و نقد و بررسی آنها برای شرکت کنندگان در نشست پرداختند .

وی خارط نشان ساخت : معرفی کتاب مثنوی مولانا از دیگر بخش های اجرایی این روز بود که توسط پدربزرگ یکی از اعضا انجام شد که در ادامه ضمن معرفی داستان های مثنوی ، کتاب هایی که برای کودکان ونوجوانان بازنویسی شده است نیز معرفی کرد.

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری مریوان یک در ادامه گفت: از دیگر برنامه های این نشست اجرای نمایش خلاق " کودک کتابخوان و کودک بازیگوش " بود که توسط دو نفر اعضای کانون اجرا شد. 

وی همچنین در سخنانی از برگزاری نشست نشست آموزشی "مهارت های گفتگو و شیوه های ارتباطی والدین با کودکان"  با حضور اولیای کودکان ونوجوانان عضو خبر و داد و خاطر نشان ساخت:

در این نشست آموزشی والدین با نحوه ی ارتباط های همدلانه ومهارت های لازم ارتباطی با کودکان ونوجوانان آشنا شدند .  

شایسته احمدی خاطر نشان کرد: این نشست آموزشی دومین نشست آموزشی است که با اداره بهزیستی شهرستان مریوان در راستای آگاهی دهی و آگاه سازی خانواده ها از نحوه ارتباط با کودکان ونوجوانان و در راستای ارتقای دانش و بینش و مهارت های ارتباطی آنان با فرزندان برگزار گردید .

مسئول مرکز شماره یک مریوان در ادامه به تشریح برنامه های مرکز شماره یک مریوان و کمیته کودک ونوجوان دهه فجر شهرستان  پرداخت و افزود: از دیگر برنامه های کمیته کودک ونوجوان دهه فجر در این ایام ، بازدید 2000 نفری کودکان و نوجوانان از مرکز مریوان یک و تماشای فیلم های " ربات و کشاورز ، یکی کم است ، تبر، عمو سبیلو " وبرگزاری کارگاههای ادبی ، سفالگری و نقاشی می باشد که با استقبال کودکان ونوجوانان شهرستان مریوان مواجهه بود.

دبیر اجرایی کمیته ی کودک ونوجوان دهه فجر همچنین گفت: برنامه های متنوع دیگری نیز  در مرکز مریوان یک در ایام دهه فجردر حال اجرا و برگزاری است که از آن جمله می توان به برگزاری کارگاه قصه گویی وکاردستی  واوریگامی اشاره کرد .

شایسته احمدی گفت: از دیگر برنامه های مرکز شماره یک مریوان که به مناسبت دهه فجر در مدارس حاشیه ای شهرستان مریوان برگزار و اجرا گردید اجرای ویژه برنامه پیک امید بود که مربیان فرهنگی کانون ضمن حضور در مدارس حاشیه ای شهرستان مریوان به اجرای برنامه هایی چون " قصه گویی ، اوریگامی و کاردستی پرداختند .

احمدی در پایان عنوان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع 22 بهمن و روز خوب پیروزی با حضور 300 نفر از دانش آموزان در محل سالن اجتماعات شهرستان مریوان از دیگر برنامه های اجرایی کمیته کودک و نوجوان شهرستان مریوان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =