آغاز به کار دومین انجمن قصه‌گویی کانون خوزستان در هندیجان

دومین انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان هندیجان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این مراسم که ظهر امروز پنج شنبه در مرکز فرهنگی هنری کانون هندیجان برگزار شد؛ گفت: این انجمن یکی از شاخه‌های انجمن قصه گویی کانون کشور است که با هدف ایجاد بستر مناسب جهت سازماندهی، توسعه آموزش و ترویج فعالیت‌ها و برنامه‌های قصه‌گویی و ایجاد و توسعه روابط پویا با سایر قصه‌گویان، فعالیت خود را از امروز آغاز کرد.
وی با اشاره به این‌که  انجمن قصه‌گویی شهرستان هندیجان دومین انجمن قصه‌گویی کانون در استان خوزستان است افزود: اولین انجمن قصه‌گویی کانون استان خوزستان شهریور امسال در اهواز راه‌اندازی شد  و قرار است؛ ۲۰ بهمن ماه نیز سومین انجمن قصه‌گویی کانون استان در شهرستان اندیمشک افتتاح شود.
کیانی در ادامه با تاکید بر ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یک ابزار آموزشی، تربیتی و پرورشی یادآور شد: تعامل نهادهای فرهنگی، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان می‌تواند در ترویج فرهنگ قصه‌گویی بسیار نقش آفرین باشد.
در ادامه این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اهدا لوح از همکاری و حمایت فرماندار هندیجان از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.
گفتنی است: آیین آغاز به کار  دومین انجمن قصه‌گویی کانون خوزستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین و علاقه‌مندان به قصه‌گویی شهرستان هندیجان و  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری کانون هندیجان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =