برگزاری ششمین جلسه انجمن هنرهای نمایشی

ششمین جلسه انجمن هنرهای نمایشی روز پنج شنبه ۱۷ بهمن در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 5 اراک همزمان با دهه ی مبارک فجر برگزار شد. در این جلسه کتایون آذرپی کارشناس مسوول هنری استان در خصوص حس آمیزی و اهمیت آن در هنرهای نمایشی با اعضا و مربیان صحبت کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ششمین جلسه انجمن هنرهای نمایشی با موضوع "حس آمیزی "در روز پنج شنبه ۱۷ بهمن همزمان با دهه ی مبارک فجر در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 5 اراک برگزار شد.

در این جلسه کتایون آذرپی کارشناس مسوول هنری در باره مطالعه و دقت در نقش هایی که در نمایش ها به اعضا محول می شود صحبت کردند و توجه اعضا به این نکته جلب شد که هر حسی را چگونه بر روی صحنه القا کنند که تماشا چی بتواند با آن نمایش ارتباط برقرار کند.

نیمه دوم جلسه به تمرین عملی اختصاص داشت و اعضا با استفاده از عروسک های باتومی  قسمت هایی از یک کتاب را به صورت نمایشی اجرا کردند.

در حاشیه انجمن هنرهای نمایشی از اعضای فعال کانون شماره 5 اراک در زمینه های فرهنگی هنری و ادبی با اهدای لوح تقدیر شد و هم چنین از اعضای ارشد و ماندگار مرکز به دلیل حضور در هیجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی تجلیل شد.

مرکزی-انجمن هنرهای نمایشی

مرکزی-انجمن هنرهای نمایشی

مرکزی-انجمن هنرهای نمایشی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =