جشن‌ «من و انقلاب» در مراکز کانون البرز

هم‌زمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر، ویژه برنامه‌هایی با عنوان«من و انقلاب» در مراکز گستره استان البرز، اجرا شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ویژه برنامه‌هایی با عنوان «من و انقلاب» در مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز برگزار شد.

تجدید میثاق اعضا و مربیان مرکز شماره۱ کرج با شهدای گرانقدر

تعدادی از اعضا و مربیان مرکز شماره ۱ کانون کرج، با حضور در گلزار شهدای «چهارصد دستگاه کرج» و مزار شهدای ارجمند این مکان، با شهدای گرانقدر، تجدید میثاق کردند؛ رونمایی از بازی‌های دست ساز اعضا از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مرکز اجرا شد.

اعضای قدیمی مرکز شماره۲ کانون کرج میهمان جشن «من و انقلاب»

مرکز شماره۲ کانون کرج نیز هم‌گام با سایر مراکز، جشن ویژه‌ی گرامی‌داشت ایام ‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را برگزار کرد.

بخشی از برنامه‌های اجرا شده در این جشن عبارتند از: اجرای طرح«قهرمانان سرزمین من» در قالب نمایش خلاق، اجرای هم‌خوانی سرود وطنم و ای ایران توسط اعضا، اجرای نقالی شاهنامه توسط عضو نوجوان مرکز«آنیتا توکلی»، اجرای مسابقه اطلاعات انقلاب و تکمیل پازل معرفی کتاب‌های انقلابی، اجرای نمایش عروسکی«جشن تولد ماربوآ».

یکی از برنامه های قابل توجه در این جشن دعوت از اعضای قدیمی مرکز و گفتگوی صمیمانه و بیان خاطرات دوران عضویت‌شان در کانون برای اعضای جدید مرکز بود که با حضور کارشناس آموزش و پژوهش استان اجرا شد.

در پایان نیز این جشن با تجلیل از اعضای فعال مرکز، گرفتن عکس یادگاری و برگزاری جشنواره غذا به کار خود خاتمه داد.

بیان خاطرات انقلاب در مرکز شماره۳ کانون کرج

جشن من و انقلاب در مرکز شماره۳ کرج نیز با حضور اعضا و خانواده‌هایشان برگزار شد.

بیان خاطرات انقلاب از زبان مادربزرگ‌ها از برنامه‌های ویژه‌ی این مرکز بود؛ معرفی وقایع انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷، معرفی شخصیت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اجرای نمایش توسط گروه برگزیده‌ی جشنواره استانی نمایش عروسکی،  سرود و مسابقه از سایر فعالیت‌های این مرکز بود که با حضور کارشناس فرهنگی استان اجرا شد.

برگزاری مسابقات انقلابی در مرکز شماره۴ کانون کرج

در جشن این مرکز نیز، قصه گویی قدم یازدهم، شعر خوانی بهار انقلاب توسط مشکات آذری عضو نوجوان مرکز، نمایش عروسکی قلب میمون توسط اعضای کودک دختر مرکز، مسابقه‌ی انقلاب در دو بخش کودک و نوجوان، پخش کلیپ«وطنم» و هم‌خوانی توسط تمامی حاضران، اجرای سرود « ایرانم» با حضور گروه سرود استانی، تجلیل از عضو ارشد مرکز «کیمیا رمضانخانی» از اعضای انجمن عکاسی، پخش کلیپ برنامه های شش ماهه مرکز ساخته شده توسط اعضای نوجوان دختر مرکز، با حضور کارشناس آموزش و پژوهش استان انجام شد.

گفتنی است اجرای این جشن را دو نفر از اعضای نوجوان مرکز به نام‌های علی بدرلو و پارسا نوروزی بر عهده داشتند.

برگزاری کارگاه ادبی با موضوع« نمادهای انقلاب در ادبیات معاصر» پایان بخش برنامه‌های این مرکز بود.

رونمایی از «پویانمایی‌های انقلابی» تولید شده‌ی  اعضا در مرکز مجتمع کانون کرج

در آیینی با حضور مدیرکل، معاون  و جمعی از کارشناسان کانون از دو پویا نمایی انقلابی اعضای نوجوان مرکز مجتمع کانون کرج رونمایی شد.

در این آیین که با عنوان جشن «من و انقلاب» برگزار شد، هم‌چنبن فعالیت‌های مختلفی از جمله اجرای لباهنگ«ایران»،شعرخوانی، قصه‌گویی قصه«تبر»، معرفی شخصیت‌های انقلابی(شهید مرتضی مطهری، شهید آیت الله طالقانی، شهید بهشتی و سردار شهید قاسم سلیمانی)، اجرای سرود، مسابقه شعرخوانی اجرا گردید.

گفنی است در پایان این مراسم از  همکاران جانباز و فرزند شهید اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تجلیل شد.

  گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =