استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه های دهه فجر کانون پرورش فکری شماره یک نایین

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر برنامه های متعددی برای کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری شماره یک نایین آغاز شده که تاکنون این برنامه ها با استقبال پرشور دانش آموزان و اولیاء آنان مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در راستای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با آغاز یوم الله دهه فجر با هدف ایجاد شور و نشاط و تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای انقلاب برای کودکان و نوجوانان و انتقال آن به نسل آینده ایران اسلامی برنامه های متعدد فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری شماره یک نایین اجرا شده است.

این برنامه ها با مشارکت اعضاء و فضا سازی کانون متناسب با ایام آغاز شد و در ادامه نیز همزمان با آغاز دهه مبارک فجر تاکنون کارگاه های قصه گویی جهت بازخوانی روایت های انقلاب اسلامی، برپایی کارگاه سفالگری، برپایی کارگاه و نمایشگاه کاردستی ویژه اعضاء کانون و نمایش فیلم های انقلابی برگزار شده است.

برگزاری این برنامه ها موجب استقبال بی نظیر مدارس، دانش آموزان، مراکز پیش دبستانی و اعضاء و مربیان کانون پرورش فکری شده است .
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =