اجرای ویژه برنامه دهه مبارک فجر توسط پیک امید کانون پرورش فکری در شرق اصفهان

به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه هایی به صورت مشارکتی توسط مراکز کانون پرورش فکری زیار، محمد آباد و واحد سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باعنوان پیک امید در روستاهای اسپارت و دولاب واقع در منطقه شرق اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، براساس برنامه ریزی هایی که امسال در ستاد مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام شد مقرر شد تا برای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیشتر تلاش ها و تمرکز اجرای برنامه های دهه فجر پررنگ تر از سال های گذشته در مناطق حاشیه، محروم و به ویژه روستاها برگزار شود.

در همین راستا به گونه ای برنامه ریزی شد تا این برنامه با هدف بیان دست آوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و جلوه‌های کارآمدی نظام در حوزه‌های گوناگونی همچون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی، علمی و فناوری با محوریت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر اجرا شوند.

برهمین اساس ویژه برنامه ای به صورت مشترک توسط مراکز کانون پرورش فکری کودکان زیار، محمد آباد و واحد سیار روستایی کانون با عنوان پیک امید در دو مدرسه از روستاهای اسپارت و دولاب واقع در شرق اصفهان برگزار شد.

این برنامه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد و با مسابقات شاد و هیجان انگیز و همچنین معرفی شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی اجرا شد که این برنامه با استقبال پرشور دانش آموزان مواجه شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =