تکنیک‌های اصلاح رفتار کودکان با شیوه نمایش خلاق بررسی می‌شود

کنش‌گران نمایش خلاق با همکاری مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری، به بررسی راه‌کارهای اصلاح رفتار در کودکان به‌وسیله نمایش خلاق می‌پردازند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در چهارمین جلسه از دورهمی نمایش خلاق که روز شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ در پلاتوی مرکز تئاتر کانون برگزار خواهد شد، لاله مالمیر به ارایه این بحث خواهد پرداخت و افرادی از هیئت مدیره این مجموعه مانند طهورا کریمخانی، المیرا پارسا، تبسم مزینانی فرهاد اسماعیلی و فعالانی از این رشته مانند فائزه فیض، آناهیتا غنی‌زاده، بهاره میرزاپور و تعدادی از مربیان ساکن تهران و شهرستان در این نشست حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، این برنامه که با عنوان «شنبه‌های تئاتر» و به همت کنشگران نمایش خلاق، هر ماه یک‌بار به‌منظور بحث و گفت‌وگو و تبادل تجربیات میان اساتید، مربیان، هنرمندان و علاقه‌مندان حوزه تئاتر، تئاتر عروسکی و نمایش خلاق برگزار می‌شود، در این جلسه با موضوع «تکنیک‌های تغییر و اصلاح رفتار در کودکان به‌وسیله نمایش خلاق» برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود شرکت در این جلسه‌ها آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ با حضور در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این برنامه شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =