یاد و خاطرات انقلاب اسلامی" بربال کاغذ سپید"  توسط کودکان شاهین شهری در قاب نقاشی به تصویر کشیده شد

به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 16 بهمن ماه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر مسابقه نقاشی طولی" بربال کاغذ سپید" ویژه دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در راستای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف بازگویی خاطرات این رویداد بزرگ با رویکرد انتقال ارزش ها و زحماتی که نسل های پیشین جهت به دست آوردن این انفجار نور کشیده اند مسابقه نقاشی طولی" بربال کاغذ سپید" توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد.

براساس هماهنگی هایی که به عمل آمد همزمان با روزهای دهه مبارک فجر، روز چهارشنبه 16 بهمن ماه مسابقه نقاشی طولی" بربال کاغذ سپید" ویژه دانش آموزان، کودکان و نوجوانان تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد شهرستان شاهین شهر و با موضوع بازگشت امام خمینی (ره) به وطن، پرچم، میهن من ایران و ... در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شاهین شهر برگزار شد.

این مسابقه  ویژه کودکان ونوجوانان با هدف آشنایی آنان با تاریخ انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار شد تا نقاشی دیواری نوجوانان در روز  پیروزی انقلاب اسلامی و در راهپیمایی 22 بهمن بر چهره شهر خوش بدرخشد.

                                                         

مسئول کانون پرورش فکری شاهین شهر نیز در این مراسم هدف از برگزاری این برنامه ها را آشنا کردن بیش از پیش کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی به زبانی جذاب و غیرمستقیم عنوان کرد و گفت چونکه کودکان و نوجوانان این نسل، روزهای انقلاب را درک نکرده‌اند ما وظیفه داریم که آنها را با این ارزش‌ها آشنا کنیم .

نقاشی ها بر روی زمینه سفید پرچم انجام و تصویرگران انقلاب در قالب  گروه های برگزیده دانش آموزان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =