کد خبر: 295737
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
بازدید 166
رونمایی از آثار پونمایی اعضاء کانون پرورش فکری شاهین شهر

همزمان با دهه مبارک فجر روز چهارشنبه 16 بهمن ماه از سه اثر پویانمایی اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر با موضوع انقلاب اسلامی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، به مناسبت فرا رسید چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 16 بهمن ماه از سه اثر پویانمایی اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر با موضوع انقلاب اسلامی رونمایی شد.

مسئولان آموزش و پرورش شهرستان در کانون پرورش فکری شاهین شهر به تماشای انیمیشن های خاطره انگیزی که توسط اعضاء کانون ساخته شده است نشستند و طی مراسمی از سه فیلم انیمیشن رونمایی شد.

در این برنامه ابتدا مسئول کانون پرورش فکری با بیان اینکه صنعت پویانمایی از جمله هنرهای متعالی در پرورش فکر و تخیل و عرصه ای وسیع برای بیان هنرمندانه و به تصویر کشیدن مفاهیم اجتماعی، فرهنگی، علمی، مذهبی، هنری و ادبی است، خاطر نشان شد در کارگاه انیمشین سازی که با حضور مربی هنری کانون برگزار شد فضا به گونه ای بود همراه با آموزش اعضاء کانون پرورش فکری آنان فرصتی بدست آوردند تا تجربه های شگفت انگیزی از هنر و تخیل را در کانون تجربه کنند.

برگزاری این دوره آموزشی همراه بود با خلاقیت های نو که با هنر، رنگ و اندیشه تلاقی پیدا کرد و فرصت جذابی را برای پرورش فکر و رشد شرکت کنندگان در این دوره را فراهم کرد.

همچنین در پایان این دوره آموزشی خلاقیت شرکت کننده در این دوره آموزشی به ساخت 3 فیلم پویانمایی با تکنیک های مختلف باعناوینی همچون «جوانان وطن»، «مهربانی» و «کودکان جنگ» منتهی شد و این آثار از جمله آثاری بودند که در کارگاه انیمیشن باحضور مربی هنری کانون توسط اعضاء نوجوان مرکز ساخته شد .

آشنایی اعضا با پویانمایی (انیمیشن) و انواع آن، حرکت ساده توپ با تکنیک کاغذ، تدوین حرکت توپ، پیدا کردن ایده و موضوع برای فیلم های پویانمایی، نوشتن یک فیلم نامه کوتاه بر اساس خاطرات و خلاقیت اعضا و طراحی شخصیت، از جمله آموزش های مربی هنری به اعضا در این کارگاه بود و تمامی مراحل تولید این انیمیشن ها با هدف آشنایی نوجوانان با وقایع دوران انقلاب در کارگاه انیمیشن سازی انجام شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =