حضور پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روستاهای شهرستان فریدونشهر

به مناسبت ایام الله دهه فجر روز چهارشنبه 16 بهمن ماه پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روستاهای شهرستان فریدونشهر برای کودکان و نوجوانان ویژه برنامه ای را اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف حضور در مناطق محروم و ایجاد شور و نشاط برای کودکان و نوجوانان این مناطق پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روستاهای شهرستان فریدونشهر برای کودکان و نوجوانان ویژه برنامه ای را اجرا کرد.

این برنامه در راستای سیاست های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق محروم و باهدف ایجاد عدالت فرهنگی و معرفی کانون پرورش فکری در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه و به مناسبت گرامیداشت ایام الله  دهه مبارک فجر در دو روستای قلعه سرخ و سیبک از توابع شهرستان فریدونشهر باحضور آینده سازان و مسئولان محلی برگزار شد.

این ویژه برنامه همراه با برگزاری مسابقات متنوع و بانشاط، اهدا جوایز، نمایش فیلم و تشکیل کارگاه های متنوع فرهنگی برای کودکان و نوجوانان این مناطق برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =