«سفر جادویی» در زنجان بر روی صحنه رفت

تئاتر «سفر جادویی» از سوی کانون استان زنجان و با حمایت مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری هم‌زمان با چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر روی صحنه رفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «سفر جادویی» به کارگردانی منور دولت‌آبادی با حمایت مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای مبارک دهه فجر در استان زنجان اجرا می‌شود.

براساس این گزارش، متن این اثر شاد و آهنگین ازسوی حسن دولت‌آبادی و امیر شیخ‌جبلی برای مخاطبان کودک به نگارش درآمده است و هنرمندانی همچون فاطمه محمدی، مژگان بیگدلی، اشکان عباسی، مهلا شاه‌مرادی، فاطمه میرطاهری، آیسان بازرگان، سینا علیشاهی، دریا افشاری، فائزه فیوجی، غزاله موسوی، محمدمهدی شریفی، مجید محمدی، زهرا نعمتی، زهرا نوروزی، فاطمه حسینی، مائده مقدم، متین رستم‌خانی، شایان مهری، مجتبی قربانی و احسان مقدم در آن ایفای نقش می‌کنند که همگی از اعضای نوجوان و ارشد مراکز کانون در شهر زنجان هستند.

نمایش «سفر جادویی» ماجرای دختری است که در پی اختلاف با همه، برادرش، عروسکش، کلاغ‌ها و حتی پدر و مادرش، به سرزمین جادو می‌افتند. در این سرزمین او یاد می‌گیرد چگونه با رفع اختلاف‌ها خود را از آنجا نجات دهد و نزد خانواده‌اش بازگردد.

بر اساس این خبر، مشاور کارگردان این نمایش حسن دولت‌آبادی است و زینب بخشی‌فرد، پرنیا محمدی، مریم اکبرزاده دستیاران کارگردان، آیدا دولت‌آبادی و حسین گلشنی طراح و سازنده دکور و پویا فرهنگ‌پژوه ساخت موسیقی این نمایش را بر عهده دارد.

همچنین پرنیا محمدی، مریم اکبرزاده و مریم کرمی طراح نور و صدا و فاطمه محمدی و فاطمه حسینی منشی صحنه این نمایش هستند.

یادآوری می‌شود این نمایش از ۱۳ تا ۳۰ بهمن‌ ۱۳۹۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر زنجان واقع در شهرک کارمندان، خیابان هفتم غربی، جنب پارک جوان در دو نوبت ساعت ۱۷ و ۳۰/۱۸ برای عموم علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =