کد خبر: 295755
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
کتاب های غیرکاغذی به نمایشگاه رسیدند

کتاب های غیرکاغذی به نمایشگاه رسیدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، آثار مهرواره "کتاب های غیر کاغذی "به نمایشگاه رسید.

 نرگس برهمند کارشناس مسئول فرهنگی استان گفت : با توجه به نیاز افزایش مهارت های دستی و علاقمندی کودکان به کاربردی کردن اشیاء اطراف خود،  ساخت و تولید دست سازه ای بدون بهره گیری از کاغذ و با استفاده از مواد دیگر نظیر چوب، سنگ، گِل، پارچه، برگ، صدف و وسایل دور ریختنی می تواند به افزایش دقت، تفکر و تخیل، پرورش خلاقیت، اعتماد به نفس، همکاری مشارکتی و هماهنگی حواس در اعضا کمک نماید.

برهمند در ادامه افزود : مراکزثابت و سیار استان در پاسخ به فراخوان مهرواره کتاب های غیرکاغذی، با موضوع ساخت جلد کتاب های کانون، بدون استفاده از کاغذ، نزدیک به 100 اثر را به دبیرخانه مهرواره ارسال کردند. پرورش خلاقیت، ترویج فرهنگ کتابخوانی، تقویت مهارت های دستی از اهداف اصلی این مهرواره بوده است.

                از بین آثار ارسالی، سازه های برتر در نمایشگاهی با همین عنوان برای بازدید علاقمندان، به نمایش درآمد. استفاده از چوب، پلاستیک، مواد دوریختنی، گِل، پارچه و ... با تکنیک های متفاوت هنری از ویژگی های این دست سازه هاست. از آثار منتخب مربیان و اعضای مراکز، تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =