راه‌اندازی اولین انجمن حقوق کودک در یاسوج

در کهگیلویه و بویراحمد اولین انجمن حقوق کودک با هدف ارتقاء آگاهی جامعه و کاهش خشونت علیه کودکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد؛ همزمان با حضور عباسی معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری در نشست با کودکان و نوجوانان و افتتاح انجمن عکاسی این استان ، پیشنهاد راه اندازی اولین انجمن حقوق کودک در یاسوج  داده شد.

وی راه اندازی انجمن حقوق کودک را گامی مهم در ایفاد حقوق کودک و ارتقاء آگاهی‌های عمومی و تخصصی در این حوزه دانست و اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی انجمن حقوق کودک را  ابتدا آموزش به همه گروه‌ها و افراد جامعه و آموزش به اولیا که حقوق کودک و نهایت آموزش به گروه‌های هدف است.

عباسی به مدارس حقوق کودک اشاره کرد و افزود:جای کانون پرورش فکری و مربیانش در این مدارس خالی است و در اولین فرصت با رایزنی با ستاد کانون کانون پرورش فکری را به همکاری با این مدارس دعوت خواهیم کرد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نشست گفت: هر آموزشی که به زبان هنر عنوان شود اثرگذاری بیشتری دارد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مقوله موفق عمل کرده است.

کبری اخلاقی نیا افزود: همه ما موظف هستیم راه رسیدن کودکان و نوجوانان را به حقوقشان مهیا کنیم.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آمادگی لازم را دارد به عنوان اولین استان انجمن حقوق کودک را در کانون پرورش فکری راه اندازی نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =