مصطفی رحماندوست مهمان دوپنجره اعضای کانون سیستان و بلوچستان می‌شود

اعضای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان میزبان شاعر «کاش حرفی بزنی» در ویژه‌برنامه‌ی دو پنجره خواهند بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اعضای آفرینش‌های ادبی کانون استان میزبان مصطفی رحماندست در ویژه‌برنامه‌ی دو پنجره خواهند بود.

مصطفی رحماندوست متولد سال ۱۳۲۹ (همدان) شاعر، نویسنده و مترجم حوزه‌ی کودک و نوجوان است که تاکنون بیش از سیصد جلد کتاب از وی منتشر شده که حاوی شعرها، داستان‌ها، ترجمه‌ها و پژوهش‌هایی برای کودکان، نوجوانان، پدر و مادرهای علاقه‌مند به ادبیات و هم‌چنین پژوهشگران است.

دوپنجره یک برنامه‌ی ادبی، ویژه‌ی اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، که با حضور یک شاعر یا نویسنده‌ی حوزه‌ی کودک و نوجوان برگزار می‌شود و هدف از آن تقویت روحیه‌ی نقدآموزی در نوجوانان است.

در این برنامه فرصتی ایجاد می‌شود که از یک‌سو نگاه شاعر یا نویسنده به مخاطبان منتقل شود و از سوی دیگر به صاحب اثر این امکان را می‌دهد نظر خوانندگان آثارش را بدون واسطه دریافت کند.

«شوق‌انگیزی در مخاطبان برای خلق اثر» ویژگی دیگر این نشست‌های صمیمی و تخصصی است که روحیه‌ی خودباوری را در نوجوانان تقویت می‌کند.

قابل ذکر است «کاش حرفی بزنی» مجموعه‌ای شامل ۱۳ شعر با تصویرگری نیاز کاشانی برای گروه سنی نوجوان است که از جمله این شعرها می‌توان به کاش حرفی بزنی، دغدغه، به خاطر غرور، نگاه، سیب و سلام و سبد اشاره کرد.

این نشست روز چهارشنبه(بیت‌وسوم بهمن‌ماه ۱۳۹۸) با حضور شاعر صد دانه یاقوت در مجتمع کانون پرورش فکری استان برگزار می‌شود.

گفتنی است در این روز هم‌چنین همایشی با حضور رحماندست، شاعران مطرح استان، ادب‌دوستان و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در سالن سینمای کانون استان(ساعت ۹:۰۰ صبح) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =