تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان

روز شنبه 19 بهمن ماه به مناسبت ایام الله دهه فجر جمعی از مدیران ارشد اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به دیدار پیشگامان انقلاب اسلامی در اصفهان رفتند و از آنان تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، توسط جمعی از مدیران ارشد اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از پیشگامان انقلاب اسلامی به‌پاس تجلیل از گذشت، جوانمردی و فداکاری پیشکسوتان عرصه انقلاب در اصفهان تقدیر به عمل آمد.

در این برنامه که روز شنبه 19 بهمن ماه برگزار شد  معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری، مسئول حراست کانون پرورش فکری، مدیر روابط عمومی اداره کل کانون، کارشناس تدارکات و پشتیبانی کانون حضور داشتند که به صورت دسته جمعی به دیدار  پیشگامان انقلاب اسلامی در اصفهان رفته و پای صحبت های آنان و از بازگویی خاطرات آنان استفاده کردیم و در پایان نیز از آنان تجلیل به عمل آمد.

در آغاز تیم ستاد اداره کل کانون پرورش فکری استان به دیدار حسن حداد رفتند وی متولد 1308 است که از 12 سالگی مبارزه علیه رژیم فاسد پهلوی را شروع کرده بود و پایه‌گذار جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی در اصفهان نیز محسوب می شود.

در ادامه نیز جمعی از مدیران ارشد اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به دیدار حجت السلام و المسلمین سید اصغر مرتضوی و حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اژه‌ای، مدیرعامل دارالقرآن کریم استان اصفهان رفتند و پس از گفتگو با این افراد از زحمات آنان جهت فعالیت هایی که برای به ثمر نشستن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کشیدند تجلیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =