برگزاری جشن پیروزی انقلاب برای اعضای مراکز پستی و سیار سیستان و بلوچستان

مراکز پستی و سیار کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان جشن‌های انقلاب را همراه با اعضای خود برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز پستی و سیار روستایی استان جشن انقلاب را همراه با اعضای خود برگزارکردند.

مربیان مرکز پستی و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در حوزه‌ی سیستان، همگام با دیگر مردم ایران، با حضور در کنار اعضای خود ویژه‌برنامه‌هایی برای آنان اجراکردند و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر سپری کردند.

مربیان مرکز پستی و سیار در حوزه‌ی سیستان این روزها با حضور در روستاهای زابل و اجرای برنامه‌های گوناگون، اعضا را، در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب با حال و هوای آن روزها آشنا می‌کند.

برپایی جشن و اجرای برنامه‌هایی چون تمرین و خواندن سرودهای انقلابی با بچه‌ها  و نمایش فیلم برای آنان بخشی از برنامه‌های این مراکز برای مشتاقان بود.

برگزاری مسابقه‌های جذاب و برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی، اجرای نمایش خلاق در کنار معرفی کتاب و قصه‌گویی دیگر ویژه‌برنامه‌های مربی مرکز برای اعضای کتاب‌خانه‌ی پستی بود.

در مرکز سیار شهری زاهدان نیز همکاران، هم‌چون روزهای گذشته، در روستاها و حاشیه‌ی شهرها برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی و ورزشی را همراه با دانش‌آموزان این مناطق اجراکردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =