کد خبر: 295815
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
بازدید 877
انقلاب ما مدیون نوباوه‌گان بود

همزمان با دهه مبارک فجر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برنامه‌های مختلف را برای گرامیداشت این دهه به کودکان و نوجوانان با شعار انقلاب ما مدیون نوباوه‌گان بود را ارایه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ همزمان با دهه مبارک فجر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برنامه‌های مختلف را برای گرامیداشت این دهه به کودکان و نوجوانان با شعار انقلاب ما مدیون نوباوه‌گان بود را ارایه کردند.

مرکز فرهنگی هنری ایجرود

در نهمین روز از دهه مبارک فجر 35 نفر از نوآموزان دختر و پسر مهد کودک و پیش دبستانی پریا به همراه 35 نفر از مادران در مرکز حضور یافته برنامه های متنوعی مانند همخوانی سوره‌های کوتاه قرآن کریم، همخوانی سرودهای انقلابی، اجرای مسابقه حضوری، ایستگاه نقاشی با موضوع ورود امام، فرار شاه، راهپیمایی، ایستگاه سفال ساخت کتیبه کبوتران آزادی با کمک مادران و بازدید از نمایشگاه آثار اعضای مرکز برگزار شد.

مرکز مجتمع فرهنگی و هنری کانون زنجان

مرکز مجتمع در راستای گرامیداشت ایام  مبارکه دهه فجر، برنامه‌هایی از قبیل قصه‌گویی، معرفی وقایع، بیان خاطراتی از وقایع انقلاب، شعرخوانی، بازی و ساخت کاردستی را باحضور 24 نفر از دانش آموزان مدرسه فجر برگزار کرد.

کتابخانه سیارروستایی هیدج

با حضور کتابخانه سیار کانون استان در هیدج به مناسب پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن انقلاب در مدرسه بهرامی برگزار شد. در این برنامه فعالیت‌های متنوعی برگزار شد که از آن جمله می‌توان به برنامه گرامی‌داشت یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان  و تجلیل از یکی از پدران گرانقدر شهید نام برد.

 مرکز فرهنگی هنری خرمدره

ویژه برنامه‌ی دهه‌ی فجر با عنوان مهرواره‌ی نور و نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، هنری و ادبی مرکز خرمدره با حضور حجت محمدی فرماندار شهرستان خرمدره، ریاست ادارات بهزیستی، ثبت احوال، هواشناسی و همچنین نماینده‌ی صدا و سیمای استان برگزار شد.

فعالیت‌های اجرا شده در این برنامه شامل پخش قرآن و سرود ملی، پخش کلیپ فعالیت‌های کانون، مسابقه‌ی شعارنویسی، مسابقه‌ی طناب‌کشی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، اهداء جوایز، بازدید از نمایشگاه بود.

در این برنامه۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه‌ی رسول اکرم(ص) و ۷۰ نفر از اعضای کمیته‌ی امام خمینی(ره) و مهدهای کودک شهرستان برگزار گردید.

 مرکز فرهنگی و هنری ابهر

مرکز فرهنگی و هنری شهرستان ابهر برگزاری جشن بهار انقلاب را با حضور۸۵ نفر از دانش آموزان دبستان شرف با اجرای برنامه های قصه‌گویی انقلابی، مسابقه‌ی شعار نویسی، همخوانی سرود ای ایران، پخش کلیپ معرفی شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نمایش فیلم ،  اجرای موسیقی سنتی و بازدید از نمایشگاه برگزار کرد.

همچنین حضور ۳۲ نفر از دانش‌آموزان دبستان مائده در کانون پرورش فکری ابهر  با اجرای برنامه‌هایی چون: مسابقه‌ی شعار نویسی، همخوانی سرود ای ایران، پخش کلیپ معرفی شخصیت شهید سردار قاسم سلیمانی، اجرای مسابقه‌ی ادبی" سردار دلها " با نوشتن  نامه‌ای به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بازدید از نمایشگاه انجام شد.

 مرکز فرهنگی هنری آب‌بر

مرکز فرهنگی و هنری آب‌بر با همکاری مدرسه شهید نواب صفوی ویژه برنامه جشن انقلاب را با شرکت ۲۰۰ نفر از دانش آموزان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار نمود. در این ویژه برنامه به اجرای برنامه‌های مختلفی مانند اجرای سرود اعضا طرح کانون و مدرسه، اجرای مسابقه، معرفی وقایع و ایام بهمن ۵۷، معرفی شخصیت والای امام (ره)، اجرای نقاشی با موضوع انقلاب پرداخته شد.

مرکز فرهنگی هنری شماره شش

مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، با برگزاری ایستگاه نقاشی با محوریت دهه فجر، قصه گویی، روخوانی کتاب و بازی گروهی برای تعداد ۲۵ نفر از کودکان دختر و پسر با سپاه انصار المهدی (عچ) زنجان به مشارکت پرداخت. در برنامه بهشت خانواده که برای خانواده‌های سپاه برگزار می‌شد مرکز شماره ۶ با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در فرهنگسرای زندگی، عهده‌   دار این بخش از برنامه‌ها برای کودکان گردید.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره دو در هفته اول ایام الله فجر با حضور210 نفر دانش آموز دختر و 62 نفر دانش‌آموز پسر، فعالیت‌های ذیل را اجرا کرد.

پخش سرودهای انقلابی، بازدید از نمایشگاه شهدا (معرفی41 شهید انقلاب بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی)، معرفی شخصیت های تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی کتاب(کتاب‌هایی با محتوای دهه فجر و انقلاب اسلامی)، قصه گویی، معرفی وقایع، کاردستی، سفال‌گری، خاطره‌گویی، مسابقه، نمایش فیلم بود.

 کتابخانه سیار روستایی چورزق

کتابخانه سیار روستایی چورزق در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی شامل معرفی کتاب، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، اجرای کارگاه نقاشی، بحث و گفتگو

را در هفته جاری را برگزار کرد.

همچنین کتابخانه سیار روستایی هیدج با حضور در پایگاه روستاهای پالاس والوند برنامه‌هایی چون معرفی و روخوانی کتاب و بازی و سرگرمی برای دانش آموزان را اجرا کرد.

 مرکز فرهنگی هنری سلطانیه

برنامه دهه فجر با حضور تعدادی از دانش آموزان و معلمان مدارس خدابنده  به همت مربیان مرکز برگزار شدکه در این برنامه فعالیت‌هایی که برای کودکان ونوجوانان انجام شد را می‌توان ایستگاه نقاشی با موضوع لاله‌های سرخ، معرفی شخصیت امام خمینی، ایستگاه سفال باموضوع لاله ها، معرفی کتاب شاه رفت وامام امد، اجرای نمایش عروسکی، گفتن قصه از کتاب امام امد نوشتن داستان خلاق درمورد روزهای انقلاب و تقدیر از گروه سرود و اعضای فعال و نمونه مرکز نام برد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک ویژه برنامه‌ی دهه‌ی مبارک فجر با حضور40 نفر از اعضای مدرسه شهید حمزه‌لویی را با اجرای قصه‌گویی، معرفی کتاب خاطرات بچه‌های انقلاب، معرفی وقایع و ایام، کارگاه سفالگری با موضوع گل لاله، شعرخوانی توسط اعضا، اجرای مسابقه‌ی شاد برگزار کرد.

کتابخانه سیار شهری و روستایی ۱ زنجان

درایام دهه مبارکه فجر ۷۸ نفر از اعضا دو پایگاه روستایی زرنان و پائین کوه کتابخانه سیار برای تماشای نمایش کشاورز و خروس جادویی در مرکز مجتمع کانون زنجان حضور یافتند.در این برنامه برگزاری مسابقه حضوری، معرفی وقایع و ایام، بازی و سرگرمی از جمله برنامه‌های جانبی اکران نمایش بود که برای تماشاچیان حاضر اجرا شد.

 کتابخانه سیار روستایی زنجان

به مناسبت ایام الله دهه فجر ویژه برنامه ادبی با حضور کارشناس ادبی ستاد کانون استان در روستای پاپایی و در جمع صمیمی دانش آموزان دوم تا چهارم ابتدایی با اشتیاق و علاقمندی اعضا این طرح ادبی انجام گرفت. اجرای این طرح ادبی با خلاقیت و تلفیقی از هنر و ادب و بازی کودکان و نوجوانان حاضر همراه بود. و نیز دراین پایگاه قصه گویی با موضوع بچه های انقلاب، وقایع گویی، مسابقه های انفرادی و گروهی، جمع خوانی سرود، پخش سرود های انقلابی و اهدای جوایز بود.

 کتابخانه سیار روستایی ابهر و خرمدره

کتابخانه سیار روستایی ابهر و خرمدره در راستای اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر که با همکاری کتابخانه عمومی صاحب الزمان(عج)روستای قروه برای 50 نفر از اعضاء آموزشگاه یاسر این روستا فعالیت های قصه گویی انقلابی، معرفی و روخوانی کتب انقلابی کانون، معرفی وقایع انقلابی، شعر خوانی، نمایش فیلم، اجرای سرود و هم خوانی، معرفی شخصیت را اجرا نمود.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع

مرکز مجتمع در راستای برگزاری برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و برگزاری جشن انقلاب در مورخ ۹۸/۱۱/۲۰ با حضور ۲۰ نفر از دانش آموزان مدرسه فجر، برنامه هایی از قبیل آموزش ساخت سربند با رنگهای پرچم ایران و با نماد گل لاله ،معرفی کتاب بچه های انقلاب و قصه ی لاستیک های آقا رسول، اجرای بازی پانتومیم، بیان پیام های بهداشتی، معرفی وقایع دهه فجر، پخش فیلم و نقد آن(انیمیشن)، چیستان، را برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری گرماب

برگزاری جشن انقلاب را با حضور ۵۰ نفر از دانش آموزان  مدرسه عصمت شهر گرماب به همراه  مادران این عزیزان در سالن مطالعه این مرکز برگزار گردید و برنامه های اجرا شده  از قبیل معرفی وقایع و ایام (روز شمار انقلاب)، قصه گویی انقلابی، اجرای ویژه برنامه نمایش خلاق با موضوع دهه مبارک فجر از کتاب بچه های انقلاب توسط اعضا به همراه مادرانشان، برنامه آموزش  پخت کیک به مناسبت جشن های دهه مبارک فجر  با مشارکت مادران عزیز، برگزاری کارگاه ادبی به مناسبت دهه مبارک فجر، معرفی شخصیت سردار قاسم سلیمانی به عنوان الگوی نمونه انقلابی، تقدیر از اعضا فعال مرکز را برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =