دیدار مربیان و اعضای مراکز یک و آب‌بر زنجان با خانواده شهدا

در گرامیداشت چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب، اعضای مراکز فرهنگی هنری یک و آب‌بر به همراه مربیان مرکز به دیدار مادران شهید محمدحسین تجلی و شهید عمارلو رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ در گرامیداشت چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب، اعضای مراکز فرهنگی هنری یک و آب‌بر به همراه مربیان مرکز به دیدار مادران شهید محمدحسین تجلی و شهید عمارلو رفتند.

مرکز فرهنگی هنری شماره یک

در گرامیداشت چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب، ۲۰ نفر از اعضای نوجوان و مربیان مرکز به دیدار مادر شهید محمدحسین تجلی رفتند. در این دیدار این بانوی شهید پرور از خاطرات دوران انقلاب گفتند و بخشی از دلنوشته‌ها و وصیتنامه این شهید بزرگوار برای اعضا قرائت شد.

شهید محمدحسین تجلی را به خاطر دستنوشته‌های زیبا و تاثیرگذارش، شهید آوینی زنجان نامیده‌اند.

خاطرات این شهید بزرگوار در کتاب صرف خون و دستنوشته‌های ایشان در کتاب پایان‌نامه سرخ گردآوری شده است.                                              

پس از دیدار خانواده، اعضا سر مزار آن شهید والامقام حضور یافتند و ضمن غبار روبی، با روح پاک شهدا و امام راحل پیمان دوستی بستند.

همچنین از نمایشگاه آثار دستی با موضوع انقلاب که در پایگاه بسیج ثارالله برپا شده بود، بازدید شد.

مرکز فرهنگی هنری آب‌بر

مرکز کانون آب بر همزمان با سایر ادارات شهرستان در دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر برنامه دیدار با خانواده محترم شهدا را برگزار نمود. در این برنامه که با حضور فرماندار محترم ، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد جهت قدردانی از مقام والای شهدا با مادر محترم شهید جاویدالاثر مشهود عمارلو دیدار و از این مادر مهربان و فداکار تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =