یک گام دیگر برای تولید کتاب های حسی لمسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برداشته شد

روز شنبه 19 بهمن ماه جلسه بازببنی کتاب های حسی لمسی تولید شده توسط مربیان و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با مشارکت کارشناسان موسسه روشندلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، پیرو اقداماتی که در ماه های پیشین برای تولید  کتاب های حسی لمسی جهت استفاده کودکان و نوجوانان نابینا و کم بینا توسط تعدادی از مربیان، کارشناسان و مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ایجاد عدالت اجتماعی و برخوردار شدن این قشر از موهبت آموزش و همچنین لذت بردن از تولیدات فرهنگی و ادبی انجام شده بود جلسه دیگری برای بررسی این آثار برگزار شد.

این نشست روز شنبه 19 بهمن به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد و در این جلسه کتاب های تولید شده از لحاظ دریافت های  لمسی و حسی نابینایان و کم بینایان با مشارکت کارشناسان موسسه روشندلان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

لازم به ذکر است این نشست برمبنی نیازهای مخاطبان بخش فراگیر کانون پرورش فکری(اعضاء نابینا و کم بینا کانون) مورد بحث و نقد قرار گرفت و مربیان، کارشناسان و مدیران کانون پرورش فکری که در این زمینه فعالیت داشتند با نکات جدیدی از ساخت کتاب ویژه گروه فراگیر آشنا شدند .
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =